ustawienie widelca

Awatar użytkownika
Casthor
Posty: 8
Rejestracja: wt lip 29, 2014
Miejscowość: Parczew
Motocykl: Kawasaki VN 750 Twin
VROC: 0

ustawienie widelca

Post autor: Casthor » pt sie 15, 2014

Witam, jako że święci garnków nie lepią :) zaliczyłem szlif na swojej Kawie 750. Na szczęście u mnie tylko gdzieniegdzie liźnięte asfaltem ciałko hehe ale mam inny problem.
Jak toto wyprostować?
Dzięki za pomoc.
zdjęcie

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » pt sie 15, 2014

Poluzuj mocowania lag w półkach. Jeśli nic się trwale nie odkształciło, to wróci do normy. :ok:

Andy
Posty: 2540
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
VROC: 34888

Post autor: Andy » pt sie 15, 2014

Krzycho pisze:Poluzuj mocowania lag w półkach. Jeśli nic się trwale nie odkształciło, to wróci do normy. :ok:
Dobrze mówi, a nawet bardzo dobrze. Jak to Krzycho.

:ok:
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...

Awatar użytkownika
Casthor
Posty: 8
Rejestracja: wt lip 29, 2014
Miejscowość: Parczew
Motocykl: Kawasaki VN 750 Twin
VROC: 0

Post autor: Casthor » pt sie 15, 2014

Czyli rozumiem że dwie śruby z góry i dwie dolne poluzować na zasadzie żeby rury teleskopów dostały luzu i mogły zapracować ? Bo jeśli tak do to już robiłem :/
Ewentualnie doradźcie gdzie w okolicach Lublina, Parczewa można się udać do fachowca ?

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 1080
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750
VROC: 29537

Post autor: Rudy » pt sie 15, 2014

Na zdjęciu nie widać żeby coś się wygięło na stałe. Miałem podobnie i samo poluzowanie lag nie pomogło więc zrobiłem tak: zdjąłem kierownice i w jej miejsce włożyłem kij od mopa żeby mieć coś w rodzaju prostej poprzeczki i większe ramię siły, poluzowałem śruby, stanąłem przed motocyklem i jak przy prostowaniu kiery w rowerze - ścisnąłem koło nogami chwyciłem końce kija i ustawiłem wszystko na swoim miejscu. Początkowo szło opornie ale po lekkim ruchu reszta poszła praktycznie sama. Spróbuj, na pewno nie zaszkodzisz i bardziej nie pogniesz (no chyba że masz łapy jak Pudzian) :)
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III

Awatar użytkownika
Casthor
Posty: 8
Rejestracja: wt lip 29, 2014
Miejscowość: Parczew
Motocykl: Kawasaki VN 750 Twin
VROC: 0

Post autor: Casthor » czw wrz 04, 2014

Zawiozłem do mądrzejszego ode mnie, skasował razem z wymianą filtra 50 zł.
Podpowiedział mi jednak, zanim powiedziałem mu że nie chcę sam robić, że pod kierownicą jest jeszcze jedna śruba do popuszczenia. To info gdyby ktoś jeszcze cos prostował :)
Dzięki za pomoc wszystkim. :pada:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą