Strona 1 z 1

Zaślepka

: pn sty 21, 2013
autor: Wojtek34
Witam. Czy ktoś z Was orientuje się, gdzie można dostać zaślepkę (czy jak to się nazywa? :) ) do vn750, która powinna być w tym miejscu:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/a ... directlink

a wygląda tak:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/w ... directlink

Nie znalazłem na allegro ani w sklepach z częściami w internecie, dzięki z góry za podpowiedzi :)

: pn sty 21, 2013
autor: Piotr_Classic
Popytaj ludzi którzy na allegro mają rozebrane VN-y lub dzwoń do serwisu. Nie powinny to być duże koszta a ja sam kupowałem w serwisie.

: pn sty 21, 2013
autor: Zdziś

: pn sty 21, 2013
autor: Wojtek34
Dzięki za podpowiedzi. Spróbuje ustalić w serwisie - nie wpadłem na to :), a jak nie to będę szukał używanych. Jeśli się dowiem jak wygląda sprawa z nowymi to dam znać może komuś się przyda.

: pn sty 21, 2013
autor: Rudy
W serwisie coś ponad 50zł.

: wt sty 22, 2013
autor: Wojtek34
Tak sprawdzałem w serwisie cena 50 zł. Niezła sumka za kawałek plastiku. A może to nie plastik tylko jakiś metal szlachetny :D

: wt sty 22, 2013
autor: Rudy
Zwykły chromowany plastik. Ale często się go gubi - wiedzą na czym zarabiać

: czw cze 26, 2014
autor: damian44_44
Mam problem związany z tą zaślepką tzn cieknie z niej olej tylko dlaczego? Co jest nie tak?

: czw cze 26, 2014
autor: kerdmann
Witam
Mam ten sam problem. Ostatnio koleś z Allegro chciał mi taką sprzedać za 120 zł za sztukę! hehehe
Chyba się czegoś najadł
Faktycznie zostaje jedynie serwis, lub z jakiejś rozbiórki.
Zastanawiam się czy można dopasować tam zaślepkę z innego modelu, wizualnie są czasami identyczne, kwestia wymiarów.
Pozdrawiam

: czw cze 26, 2014
autor: damian44_44
Panowie podpowiedzcie coś na temat tego oleju z pod tej uszczelki, może ktoś miał już taki przypadek? Wolę usłyszeć coś od kogoś kto ma wiedzę na ten temat zanim zacznę to bardziej rozbierać...

: pt cze 27, 2014
autor: Wojtek34
damian44_44 pisze:Mam problem związany z tą zaślepką tzn cieknie z niej olej tylko dlaczego? Co jest nie tak?
Hmm to trochę dziwne, na pewno chodzi Ci o tą zaślepkę? Tam nie ma uszczelki, a i chyba olej też nie ma prawa stamtąd lecieć.

: pt cze 27, 2014
autor: damian44_44
100% bo po wyjęciu taj zaślepki wewnątrz jest ślad po oleju. Nie wiem co z tym robić a drażnią mnie plamy po oleju...

: pt cze 27, 2014
autor: damian44_44
w filmie Andrew Roth w mniej więcej 15 min jak odpalił swój sprzęt z miejsca gdzie powinna być ta zaślepka cieknie olej. Wklejam link do filmu https://www.youtube.com/watch?v=DAZGQ8e ... A&index=26

: pt cze 27, 2014
autor: Żabol
to jest na moj gust zaślepka przekładni kątowej, która może lać gdy jest walnięty zimering,swoją mam rozebraną to wieczorem zalukam na wymiary i dam ci znać .

: pt cze 27, 2014
autor: kerdmann
To z czego leci olej, to przekładnia kątowa!!! Leci olej bo nie ma założonego dekla!
Zaślepka wahacza jest tuż obok tej przekładni po prawej stronie, widać ją na filmiku dokładnie!
Spod tej zaślepki nie ma prawa lecieć olej, gdyż jest tam jedynie łożysko i uszczelki.
Natomiast w przekładni kątowej powinien być dekiel z chromowaną zaślepką!

: pt cze 27, 2014
autor: damian44_44
Co do przekładni ma wahacz? Olej cieknie z przekładni fakt u niego niema założonej tej zaślepki ale u mnie jest i mimo tego sączy spod niej olej.

: sob cze 28, 2014
autor: Andy
Jeśli spojrzeć na filmik uważniej, to widać najpierw kapanie, później konkretny wyciek spod dekla o którym mówi damian44_44, :ok:

: sob cze 28, 2014
autor: kerdmann
Po prostu odkręć ten dekiel, są tam 4 śruby i zobacz co się dzieje. Nie jestem pewien czy jest tam jakaś uszczelka, a jakby co to zostaje sylikon na wysokie temp. i to powinno załatwić sprawę. Obejrzyj dokładnie, może powierzchnia styku jest uszkodzona lub obudowa pęknięta??? Sądzę że w takiej sytuacji sylikon załatwi sprawę.

: sob cze 28, 2014
autor: damian44_44
niestety nie załatwi sprawy bo zrobiłem to zimą... Delikatne kapanie zauważyłem pod koniec ostatniego sezonu więc zimą zdjąłem dekielek i potraktowałem delikatnie silikonem na wys temp teraz widzę że nie pomogło dzisiaj po 2h przejażdżce i 1h odczekaniu zdjąłem tą zaślepkę (przekładni) i wyciekło około dwie setki oilu. Nie rozbierałem dalej bo nie wiem czy jest tam dalej jakiś oring czy zimering który już się skończył. Zauważyłem też że osłona przegubu kardana (http://allegro.pl/guma-oslona-kardana-k ... 73914.html) jest zapocona olejem