Problem z rozruchem

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

Problem z rozruchem

Post autor: trocioks » czw sty 14, 2016

Witam opisze problem krutko ,posiadam vn od lipca miał problem z rozruchem jak był ciepły ale to nic gdy przy prubie przepaleni gdzie odpalił od strzała ale po chwili zgasł jakby mu brakło paliwa ,któr było wymieniłem świece przewody,fajki i dalej nic.POMOCY :mad:

Rav
Posty: 1908
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Kielce
Motocykl: VN 800 Classic=> R1100RT
VROC: 0

Post autor: Rav » pt sty 15, 2016

Sprawdz czy kranik dziala prawidlowo, czy jest iskra.

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: trocioks » pt sty 15, 2016

cześć kranik,kranik jes t podciśnieniowy jak przełonczę na ten bez ciśnieniowy przelot to paliwo leci,iskra jakaś jest .Jestm laikiem w tych sprawach i mam pytanko czy kabelki dochodzące do ceweki mają jakąś kolejność czy obojętni i jak sprawdzić ten typ kranika pozdrawiam

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » sob sty 16, 2016

Schemat instalacji w dłoń i sprawdzić połączenia.



http://www.vn750.com/photopost/data/503 ... olored.jpg
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

Awatar użytkownika
Brein
Posty: 2242
Rejestracja: czw maja 06, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Dniepr MT12
VROC: 32244

Post autor: Brein » wt sty 19, 2016

trocioks,
Naładuj dobrze akumulator, przeczyść styki: kabla masowego (minus który idzie z akumulatora na ramę) i kabla, który idzie do rozrusznika.
Upewnij się, czy masz paliwo ;) Poruszaj motocyklem aż paliwo zachlupie (mozesz mieć syf w zbiorniku, który oblepił filtr) Kranik ustaw na PRI, włącz ssanie
Spróbuj odpalić trzymając starter po 5-6 sekund, dając tyle samo przerwy miedzy jedną próbą, a drugą.
Jeśli 3 razy nie zagada, za czwartym spróbuj, przekręcić lekko manetkę (dopiero gdy rozrusznik zakręci kilka razy).
Jeśli nie odpali daj mu odpocząć i podładuj akumulator. Wróć za jakieś pół godziny (w razie gdybyś go zalał).
Tym razem nie włączaj ssania.
Spróbuj odpalić jak poprzednio (5-6 sekund), a przy drugiej próbie w trakcie kręcenia przekręć lekko manetkę. Przytrzymaj starter chwilę dłużej. Spróbuj kilka razy.

Daj znać czy ożył.

Pozdrawiam
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: trocioks » śr sty 20, 2016

witam sprubuję w sobotę i dam znać

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: trocioks » sob sty 23, 2016

witam nie odpalił ,ale narazie jest problem ze świecami chodż są nowe to jedna nie ma wcale iskry a dwie taką dziwną.Mam jeszcze pytanko jakie występuje ciśnienie w cylindrach,będę prubował nadal......

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » sob sty 23, 2016

Kolego zmierz napięcie przy włączonym zapłonie na akumulatorze i przy cewkach na małych konektorach i podaj wyniki.
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » wt sty 26, 2016

No i jak z tymi napięciami?
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: trocioks » wt sty 26, 2016

witam już podaję napięcie aku podczas rozruchu 11v ,a na sucho-12,85v i aku jest nowy.A teraz cewki najpierw przednia na przewodzie czerwonym z masą 11,56v,a czerwony z czarny mnapięcie takie samo zaś na drugiej cewce jest jakiś problem go napięcie na przewodzie czerwony z masą wynosi 12,6v zaś czerwony z czarnym napięcia spada z 11v w duł a po wyłączeniu zapłonu pokazuje napięcie ujemne i też spada.Mam nadzieję że dobrze zrobiłem te pomiary a przy okazji odkryłem że świece były ni takie jak w katalogu .Czekam na odpowiedz

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » śr sty 27, 2016

Zrób tak. Połącz bezpośrednio pod cewki(tam gdzie dochodzą czerwone przewody)dodatkowe przewody prosto od akumulatora.
Od zacisku (+) na akumulatorze zamontowanym w motocyklu po jednym przewodzie do każdej cewki. Coś w ten deseń.
Obrazek
Odłącz oryginalne czerwone przewody przy cewkach i podłącz zamiast nich te dorobione.
Jeśli silnik odpali i będzie chodził dobrze, to mamy przyczynę znalezioną, ale po zgaszeniu MUSISZ KONIECZNIE
odłączyć ten przewód od instalacji. NIE WOLNO ZOSTAWIĆ GO W TEJ POSTACI! To jest tylko do diagnostyki. I pamiętaj o bezpieczniku.
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: trocioks » śr sty 27, 2016

witam sprawdzę to w sobotę a tak na rzeczy cze ten czerwony przewód morze być podpięty do dowolnego złoncza czy jest jakaś kolejność pozdrawiam.A wiesz jakie ciśnienie powinno być w cylindrach

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » czw sty 28, 2016

Obrazek
Powinno być w ten sposób.
A co do kompresji to od 8,9 do 13,7 przy 300 obr/min-tak podaje serwisówka.
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: trocioks » czw sty 28, 2016

Wielkie dzięki a w sobotę napiszę czy odpali powodzenia

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: trocioks » sob sty 30, 2016

:D :D witam to cud odpalił!!!,wymieniłem świece podpiołem bezpośrednio pod aku tak jak mi doradził "nadiro" i odpalił od strzała coś pięknego no ale podejrzenia padło na komputer ,układ zapłonowy,ale postanowiłem przeczyścić styki na komputarze i i i terz odpalił,niewiem czy to odwilrz tok podziałała, ale pomiar wskazał że jest problem z ładowaniem ale terz po przeczyszczeniu styków na regulatorze znalazło się i ładowani.Więc muszę przeczyścić wszystkie styki-do dzieła .Wielkie dzięki "nadiro" to nara. :ok:

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » sob sty 30, 2016

Cieszę się, że zagadał. Pierwsza moja podpowiedź w tym temacie zadziałała. A tak przy okazji to mój nick to naziro a nie nadiro. :ok:
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: trocioks » ndz sty 31, 2016

Sory za pomyłkę i jeszcze raz dzięki nara

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: trocioks » ndz lut 07, 2016

naziro, Witam mam pytanko do Ciebie ,czy idzie sprawdzić łańcuszki bez rozbierania silnika jeśsli tak to jak bo potym postoju coś mi brzęczy w przednim cylindrze,a wymianę opony przedniej powierzyć firmie czy morzna samemy.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » pn lut 08, 2016

Łańcuchy mierzy się po wymontowaniu z silnika, oraz naciągnięciu ich z siłą ok. 5kg. Pomiędzy 20 ogniwami ich długość nie może przekraczać 128,9 mm.
Co do opony, to polecam warsztat z montażownicą, bo samemu bez odpowiednich narzędzi to można obręcz lub oponę uszkodzić.
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

trocioks
Posty: 24
Rejestracja: czw gru 31, 2015
Miejscowość: tarnów
Motocykl: Kawasaki vn800
VROC: 0

problem z rozróchem

Post autor: trocioks » czw cze 15, 2017

Witam -nazir czy mógbyś podać napięcia jakie występują na kostkach komputera i innych złączach podczas załonczenia zapłonu. Mam znowu problem z rozruczem,a morze kontakt telefoniczny by mi co pomógł pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą