: ndz mar 09, 2014
Levy.... sprostuj proszę parę informacji.
Pomijając oczywiste sprawy wymienione przez kolegę Brein'a....
Ładowanie w normie - tzn. ile na wolnych obrotach a ile przy 4000 ?
Gaźnik? w tm modelu są dwa gaźniki, Ty jak mniemam wiesz o tym ale czy mechanik wie ?
Czy sprawdzłeś alternator ? jakie jest napięcie pomiedzy uzwojeniami? o ile sobie przypominam to jakieś 60 V na każdym z trzech wychodzących przewodów.
Następna rzecz to regulator napięcia. Jeżeli jest zbyt nagrzany od pracy a jest uszkodzony to nie przekazuje prawidłowego napięcia ładowania na akumulator a tym samym po niedługim czasie wyczerpuje się akumulator (żelowy?). Typ żelowy ma różne opinie a jeżeli chodzi o motocykle to niezbyt się sprawdza. Ma zbyt mały prąd rozładowania a przy niedoładowywanym akumulatorze (regulator) to mozesz mieć objawy - że na ciepłym silniku nie chce odpalić.
Pomijając oczywiste sprawy wymienione przez kolegę Brein'a....
Ładowanie w normie - tzn. ile na wolnych obrotach a ile przy 4000 ?
Gaźnik? w tm modelu są dwa gaźniki, Ty jak mniemam wiesz o tym ale czy mechanik wie ?
Czy sprawdzłeś alternator ? jakie jest napięcie pomiedzy uzwojeniami? o ile sobie przypominam to jakieś 60 V na każdym z trzech wychodzących przewodów.
Następna rzecz to regulator napięcia. Jeżeli jest zbyt nagrzany od pracy a jest uszkodzony to nie przekazuje prawidłowego napięcia ładowania na akumulator a tym samym po niedługim czasie wyczerpuje się akumulator (żelowy?). Typ żelowy ma różne opinie a jeżeli chodzi o motocykle to niezbyt się sprawdza. Ma zbyt mały prąd rozładowania a przy niedoładowywanym akumulatorze (regulator) to mozesz mieć objawy - że na ciepłym silniku nie chce odpalić.