vn 700 po odpaleniu pali tylko na 1 cylinder
vn 700 po odpaleniu pali tylko na 1 cylinder
Witam wszystkich forumowiczow.
Od niedawna jestem (nie)szczesliwym posiadaczem kawasaki vn 700 i mam problem.
Po zakupie niestety musialem wymienic alternator - podziekowania dla poprzedniego wlasciciela...
Wracajac do mojego problemu.
5-6 tygtygodni temu motorek zaczol odpalac na 2gi cylinder, pierwszy chwile pozniej zaskakiwal, pozniej wszystko ok.
Wymienilem swiece (poprzednie niewiadomo kiedy byly wymieniane) i sytuacja sie nie zmienila...
Jakies 3 tygodnie temu (motor przedtem stal nieodpalany przes tydzien) podczas jazdy zaczol przerywac - pracowac tylko na drugi cylinder, ale tylko na rownych obrotach - niezaleznie czy to 2 tys, czy 6 tys obrotow przy przyspieszaniu pracowal ok.
Dzisiaj wymienilem kable i fajki na nowe.
Sytuacja ma sie nastepujaco:
Motor odpala na oba cylindry, ale po przejechaniu kilku metrow lub 2 czy 3 krotnym przegazowaniu pracuje tylko 2gi cylinder.
Prosze o pomoc bo niewiem co dalej. Zawiezienie motocyklu do mechanika odpada - koszta
PS: przepraszam za brak polskich znakow
			
			
									
									
						Od niedawna jestem (nie)szczesliwym posiadaczem kawasaki vn 700 i mam problem.
Po zakupie niestety musialem wymienic alternator - podziekowania dla poprzedniego wlasciciela...
Wracajac do mojego problemu.
5-6 tygtygodni temu motorek zaczol odpalac na 2gi cylinder, pierwszy chwile pozniej zaskakiwal, pozniej wszystko ok.
Wymienilem swiece (poprzednie niewiadomo kiedy byly wymieniane) i sytuacja sie nie zmienila...
Jakies 3 tygodnie temu (motor przedtem stal nieodpalany przes tydzien) podczas jazdy zaczol przerywac - pracowac tylko na drugi cylinder, ale tylko na rownych obrotach - niezaleznie czy to 2 tys, czy 6 tys obrotow przy przyspieszaniu pracowal ok.
Dzisiaj wymienilem kable i fajki na nowe.
Sytuacja ma sie nastepujaco:
Motor odpala na oba cylindry, ale po przejechaniu kilku metrow lub 2 czy 3 krotnym przegazowaniu pracuje tylko 2gi cylinder.
Prosze o pomoc bo niewiem co dalej. Zawiezienie motocyklu do mechanika odpada - koszta
PS: przepraszam za brak polskich znakow
- Orzech_
 - Posty: 251
 - Rejestracja: pt maja 27, 2011
 - Miejscowość: Twardogóra k/wro
 - Motocykl: VL 800
 - VROC: 34013
 
Czyszczenie i synchronizacja gaźników, jest w internecie dużo wszelakich informacji jak to zrobić, znajdź serwisówkę do swojego modelu i jeśli masz trochę pojęcia o mechanice i mały dryg w tym kierunku to do dzieła, jak to nie pomoże trzeba szukać dalej. Skoro świece już wymienione od tego trzeba teraz zacząć. Powodzenia  
edit:
vn 700 ma dwa gaźniki? nie zapędziłem się z tym synchro?
			
			
									
									edit:
vn 700 ma dwa gaźniki? nie zapędziłem się z tym synchro?
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
						Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Dziekuje za odpowiedz 
Akurat do synchronizacji to znam kogos kto robi to dobrze i koledzy sa zadowoleni.
Biore sie wiec za czyszczenie gaznikow i umawiam na synchronizacje.
Zastanawiam sie czy to nie przypadkiem cewka?
Serwisowke mam i nawet wydrukowalem wiekszosc jak silnik wyciagalem i alternator wymienialem...
			
			
									
									
						Akurat do synchronizacji to znam kogos kto robi to dobrze i koledzy sa zadowoleni.
Biore sie wiec za czyszczenie gaznikow i umawiam na synchronizacje.
Zastanawiam sie czy to nie przypadkiem cewka?
Serwisowke mam i nawet wydrukowalem wiekszosc jak silnik wyciagalem i alternator wymienialem...
- Orzech_
 - Posty: 251
 - Rejestracja: pt maja 27, 2011
 - Miejscowość: Twardogóra k/wro
 - Motocykl: VL 800
 - VROC: 34013
 
Też może być po tych objawach co opisujesz, ale z drugiej strony nie słyszałem jeszcze żeby były wadliwe i żeby ktoś miał kiedyś jakiś problem z cewkami. Cewki są chyba dwie takie same, możesz spróbować je zamienić i zobaczyć czy objawy przeniosły się na drugi cylinder, obejrzyj je czy nie ma gdzieś przetartego przewodu i iskra nie ucieka. Ale szczerze wątpię, przede wszystkim zacznij od gaźników.n0n3 pisze:Zastanawiam sie czy to nie przypadkiem cewka?
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
						Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
- Tiszo
 - Posty: 893
 - Rejestracja: śr kwie 21, 2010
 - Miejscowość: Stary Dybów
 - Motocykl: VN 2000
 - VROC: 32243
 
Cewka, mało możliwe. Zauważ że pali jak jest zimny a jak się rozgrzeje to dupa, po za tym model 700 i 750 ma tak z gaźnikami, wystarczy odrobina kurzu i już klapa, lewe powietrze i tez klapa, gumka Air i tez klapa  
  . Musisz się przyzwyczaić że min raz na dwa lata trzeba wyrwać gaźniki i je rozebrać, taki model a te modele są super  
			
			
									
									
						Także tak miałem i porządne czyszczenie gaźników z regulacja i synchronizacją wystarczyło.n0n3 pisze:pierwszy chwile pozniej zaskakiwal, pozniej wszystko ok.
Jak koledzy sugerują pewnie to tylko gaźniki.
U mnie na pierwszym cylindrze regularnie wymieniam fajkę z prawej strony. Ociera o linkę i co jakiś czas mam przebicie na niej.
Kiedyś jeden cylinder całkiem zaniemówił ale wtedy padł chip w module zapłonowym i musiałem szukaś kolejnego modułu.
Kto jest online
			Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
	Najwięcej użytkowników (2787) było online śr lip 30, 2025
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Dariusz81 (44)
 - Elgonczo (54)
 - wojt (55)