: ndz sie 10, 2014
To standartowa procedura przy podchodzeniu do lądowania.
Choć budzi wiele wątpliwości.
Na facebuku.
![8/](./images/smilies/nausea.png)
Portal Użytkowników Motocykli Kawasaki Vulcan
https://www.vulcaneria.pl/
To standartowa procedura przy podchodzeniu do lądowania.
Słusznie prawi. Każdy samolot ma ograniczenia eksploatacyjne. Do lotu odwróconego muszą być spełnione określone własności aerodynamiczne, wytrzymałościowe no i zasilanie paliwem. Te ostatnie to oczywiście rozchodowy zbiornik paliwa, zasilający silniki w paliwo. Zgaśnięcie silnika w takiej chwili to duuuuuuży problem dla pilota, może być ostatnim jeśli nie ma dostatecznego zapasu wysokości.Pustelnik pisze: konstruktorzy tego nie zakładali
O trochę więcej szczegółów na ten temat to można prosić?mirad pisze:1071 uzyskał najwyższy stopień ważności z oczywistego powodu: przeszedł przez ręce Membera VC.
Może kiedyś przy okazji, to wydarzenia z epoki jurajskiej czyli dość odległe w czasie.Jurek pisze:O trochę więcej szczegółów na ten temat to można prosić?
O takich powiązaniach stopnia ważności właśnie myślałemmirad napisał/a:
1071 uzyskał najwyższy stopień ważności z oczywistego powodu: przeszedł przez ręce Membera VC.