Strona 4 z 4
: czw wrz 16, 2010
autor: Abrams
Lecho69 pisze:Abramsm1a1 pisze:Lecho69 pisze:Chyba, że go testuje, wtedy lecą złoty sześćdziesiąt :evil: :evil: :evil:
Smutno dziś jakoś było na lotnisku Antki mokre, dromader też...
U nas "Akcja Lisy" Antki w powietrzu od rana do wieczora.
To trafiłem jak stały...
: ndz lip 15, 2012
autor: mirad
Pytanie techniczne, czy ktoś miał takie objawy?
Mój Caberg Uno jet ma już "przejechane" 20 kkm. Problem w tym, że podmuchy powietrza, tak od 100 km/h powodują lekkie podnoszenie szybki, tak do pierwszego oporu. Jest to wk..e w czasie jazdy, bo trzeba poprawiać.
Może to być spowodowane zawirowaniami od niedużej szyby w moim moto, ale zastanawiam się czy już nie wyrobiły się mechanizmy przy zawiasach. Z zewnątrz raczej nie widać jakichś śladów zużycia.
Muszę coś zdecydować, bo właśnie skasowałem bezbarwną szybkę i nie wiem czy zamawiać ją, czy też kupić nowy berecik.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)
: ndz lip 15, 2012
autor: Viking
Mam taki sam berecik i takie same objawy , tyle tylko ,że powyżej 130km/h. W sumie mi to pasuje bo jest to bardzo skuteczny ogranicznik prędkości.
: ndz lip 15, 2012
autor: mirad
Viking pisze:Mam taki sam berecik i takie same objawy , tyle tylko ,że powyżej 130km/h. W sumie mi to pasuje bo jest to bardzo skuteczny ogranicznik prędkości.
Zgadza się, ale jak mamy 20 km/h wiatru w pisk to problem zaczyna się dużo wcześniej. Ew. podmuchy też mają znaczenie.
![:yeee:](./images/smilies/AC01.gif)