Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Dziś zrzuciłem z podnośnika i nie zagadał. Aku się ładuje, jutro walka z podłączeniem nowej navi, sprawdzeniem ogólnego stanu i wymiana powietrza w oponach z zimowego na letnie.
A pojutrze... taka sobie trasa koło komina: Dęblin - Szczecin...
A pojutrze... taka sobie trasa koło komina: Dęblin - Szczecin...
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Przemo
- Posty: 2264
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Mechanik kranik naprawił. Pokazywał mi właśnie odłączony wężyk i paliwo już nie ciekło. Muszę dobrać się do gaźnika i go wyczyścić. Tak jakby za dużo paliwa dostawał. Może pływak się blokuje. Rozbiorę to się dowiem.jano pisze:Authilius, sprawdz dla pewnocsi jeszcze ten kranik. Odlacz wezyk od kranika i na pzycji ON nie powinno nawet kapac - warto tez poruszac bakiem i sprawdzic czy sie nie leje/nie kapie.Authilius pisze:Ja dziś odebrałem motocykl od mechanika. Gdzieś wyparowało z niego paliwo i dalej go zalewa. Chociaż naprawili już kranik paliwa. Teraz podejrzenie jest na gaźnik, bo dławi się i gaśnie na małych obrotach przy dojeździe do świateł i wypluwa trochę paliwa, tyle co mały piesek sika. Może wymiana filtra powietrza pomoże, może stary filtr jest już zasyfiony... na razie satysfakcja z kupna motocykla jest zerowa
Ja u siebie tez wymienialem uszczelki a po wymianie cieklo jeszcze wiecej niz przed. Skonczylo sia na tym ze jedna z uszczelek (ta najwieksza z blaszka) musialem zostawic stara, dla tego ze z ta nowa bylo cos nie tak ( a wygladala identycznie).
Tym samym chce ostrzec wszystkich przed tym zestawem naprawczym kranika firmy Tour Max.
PS: Ja dzis przy maszynie nic nie zrobilem :-)
a no i ja dziś szorowałem i polerowałem błotnik od virago
od Vulcana jestem w trakcie
A ja pozbyłem się dętki ze szprychowego koła Na razie w celach testowych zabieg przeprowadziłem w przednim kole. Niebawem będzie tydzień jak koło zostało napompowane i jak narazie nie zauważyłem, żeby z niego schodziło powietrze Na dniach będę powtarzał zabieg na tylnym kole.
Na sezon obowiązkowe wyposażenie w sakwie to:
http://felgeo.pl/product-pol-239-Zestaw ... znury.html
+
http://www.motochemia.pl/mini-kompresor ... p-388.html
Zestaw oczywiście przykładowy
Natomiast ewentualna naprawa koła w trasie staje się znacznie prostsza i szybsza.
Na sezon obowiązkowe wyposażenie w sakwie to:
http://felgeo.pl/product-pol-239-Zestaw ... znury.html
+
http://www.motochemia.pl/mini-kompresor ... p-388.html
Zestaw oczywiście przykładowy
Natomiast ewentualna naprawa koła w trasie staje się znacznie prostsza i szybsza.
A JA TO DZIŚ PRZEWIETRZYŁEM MASZYNĘ ,W KOŁO KOMINA 50 KM ZROBIŁEM TO ABY JĄ I SIEBIE DO TLENIĆ.
Oczywiście wczoraj wypucowałem lalunię.
A teraz
Oczywiście wczoraj wypucowałem lalunię.
A teraz
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
- Przemo
- Posty: 2264
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Wczoraj zdjąłem konsolę z baku, wyczyściłem wszystko, zabezpieczyłem kabelki bo były nacięte, przeczyściłem styki profilaktycznie, wypolerowałem chromowaną obudowę oraz szkiełka kontrolek.
Dziś trzymajcie kciuki, bo zdemontowałem bak i będę go czyścił z zewnątrz jak i postaram się pozbyć wszelakiego syfu ze środka
PS. ktoś wie jak się rozbiera gumę od kontrolek na konsoli (te 3 pod prędkościomierzem)? W koło pod gumą jest brud, który ciężko jest dosięgnąć szmatką/szczotką, a na przyszłość wymieniłbym też przewody, bo ich stan jest taki średni na jeża.
Dziś trzymajcie kciuki, bo zdemontowałem bak i będę go czyścił z zewnątrz jak i postaram się pozbyć wszelakiego syfu ze środka
PS. ktoś wie jak się rozbiera gumę od kontrolek na konsoli (te 3 pod prędkościomierzem)? W koło pod gumą jest brud, który ciężko jest dosięgnąć szmatką/szczotką, a na przyszłość wymieniłbym też przewody, bo ich stan jest taki średni na jeża.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Jak już poczyścicie swoje, to zapraszam do czyszczenia moich
Szmatki i pasty mam, też się znajdzie
Szmatki i pasty mam, też się znajdzie
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- MaciekSz
- Posty: 3699
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Odebrałem z serwisu. Gotów do sezonu.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
A ja sobie śmignąłem kawałek tzn. z Dęblina do Szczecina circa 660 km
Pozostało znaleźć lightbary, a właściwie prąd w nich, bo przez zimę się skończył i standardowa obsługa czyli olej i filtry - ale to przy okazji...
Pozostało znaleźć lightbary, a właściwie prąd w nich, bo przez zimę się skończył i standardowa obsługa czyli olej i filtry - ale to przy okazji...
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Oj tam wielkie mi co W milach jakby było to okfitter pisze:A ja sobie śmignąłem kawałek tzn. z Dęblina do Szczecina circa 660 km
Mam nadzieje, że piszesz o ilości bo genaralnie czyste są, ale taka polerka błotnika, po pobycie na wyspach by się przydałaKrasnal pisze:No nie wiem, czy znajdziesz chetnych... troche tego czyszczenia u Ciebie jest...
Kasia to tylko jeżdzić chce a czyścić ni ch...ja
Podsumowujac mam troche czyszczenia. Chetnych nadal zapraszam
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
Kto jest online
Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości
Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości