Strona 19 z 32

: wt kwie 26, 2016
autor: Przemo
Robson, jakbyś bokiem latał, to jeszcze bieżnika było sporo :D

: wt kwie 26, 2016
autor: Painkiller
Dr Petunia na razie jest spora różnica ale dopiero zaliczona jedna przejażdżka. Jest węższa o prawie 20 cm od poprzedniej, trzeba się też bardziej pochylić. Specyficznie, fajnie ale mimo wszystko ze sprzedażą starej jednak poczekam...

A przy okazji okazało się, że linka zamykająca przepustnicę jest zerwana przy rolgazie.

: wt kwie 26, 2016
autor: Dr Petunia
No właśnie tak myślałem, ciekaw jak przy dłuższych trasach kręgosłup :0

: wt kwie 26, 2016
autor: Robson
Przemo pisze:Robson, jakbyś bokiem latał, to jeszcze bieżnika było sporo :D
Nawet boki już były mocno wyjechane :p

: czw kwie 28, 2016
autor: Painkiller
Po kilku latach zalegania na półce wreszcie przykręcona osłona chłodnicy wg własnej koncepcji

https://plus.google.com/112852206842489 ... a4SNU1jx2Z

: czw kwie 28, 2016
autor: Dr Petunia
Mam wyechy Cobry i mimo, że mają takie małe osłonki, bardzo się rozgrzewają i przypalają spodnie i buty. W ten sposób miałem piękne plamy spalonego plastiku na nich. Wymyśliłem sobie, że owinę kolektor bandażem termicznym i zobaczę co to da.

Rurki bez osłonek:

Obrazek

Osłonki ze spalonym plastikiem:

Obrazek

Początek prac:

Obrazek

Efekt końcowy bez osłonek i przy odpalonym moto, widać jak dymi:):

Obrazek

Całkowity efekt końcowy to tak jak na zdjęciu w profilu (teraz zapomniałem zrobić). Osłonki ciężko wchodzą, ale dało radę, te obejmy też pochowane itp.
Wnioski jak na razie:
bandaż bazaltowy, podobno bardziej wytrzymały niż ceramiczny, zobaczymy...
na pewno bardziej miękki, nie trzeba moczyć, owija się fajnie.
Wygrzałem i wypaliłem bandaż zanim założyłem osłonki i stał się trochę kruchy, więc w paru miejscach przy szarpaniu się z osłonką chyba się pokruszył. I na razie jakby trochę zimniej, ale ciężko stwierdzić, jutro bujne się parę kilometrów i zobaczymy, Na razie przy dotyku parzy, ale nie topi skóry jak wcześniej :)

: czw maja 05, 2016
autor: Dr Petunia
Dzisiaj zmieniłem tarcze zegarów na europejskie, wyskalowane tylko w km/h. Zakupione na all...o za 45pln, taniocha a wyglądają całkiem solidnie :) Nawet nie trzeba demontować zegarów, spuściłem tylko lampę, żeby dostać się do śrubek obudowy zegarów. Potem poszło już w 15 minut.

Stare tarcze:
Obrazek

Nowe, już zamontowane:

Obrazek

Poza tym, jak się ostatnio przeleciałem autostradą przy tych wiatrach to zapragnąłem szybki:)
Może Meanie to nie Nomad i nie wygląda profi z szybką, ale wygoda przede wszystkim...
Trochę się nakombinowałem z ustawieniem, bo Meanie na pochyloną kierownicę i zegary bardzo wystają, ale w końcu dało radę.

Obrazek

Obrazek

: czw maja 05, 2016
autor: RadekSłupsk
:yeee:

: sob maja 07, 2016
autor: Vlasis
Ciapnąłem puszki wydechów, dospawałem dwie rurki z kwasówki, a wszystko owinąłem taśmą termiczną. Efekty poniżej :)

https://www.youtube.com/watch?v=OF15JTnkMNg

: sob maja 07, 2016
autor: Borys
No...ładnie "gra " :clap:

: sob maja 07, 2016
autor: Dr Petunia
A myślałem, że mój jest głośny :)
Genialne, super i szacun :)

: pt maja 27, 2016
autor: RadekSłupsk
Otrzymalem 25min temu przesylke z air cut em. Gaznik poskladany i jutro go montuje do silnika. Z nadzieja, ze bedzie dzialal poprawnie :)
Dodatkowo uszczelki kolektorow ida na wymiane

: ndz lip 03, 2016
autor: Brzeszczot41
Witam serdecznie!
W minionym tygodniu wymieniłem tulejki balansera. Motocykl pracuje teraz jak nowy :oki:
Stare tulejki były już twarde i nie spełniały swojego zadania. Całą operację wymiany dokonałem sam i stwierdzam, że nie ma w niej żadnej większej filozofii. Koszt zakupu nowych tulejek (6 sztuk ) i uszczelki zamknął się w 250 zł plus koszt zakupu oleju i filtra. Zakupu tulejek dokonałem w serwisie Kawasaki, będąc przejazdem w Kłodawie koło Gorzowa. Dodam tylko że mój VN 800 jest z 1999 roku (pierwsza rejestracja 2001 r.) i ma już za sobą 50000 km.
Wszystkim, którzy narzekają na stukające tulejki wałka wyrównoważającego polecam ich wymianę , a radość z jazdy :pedzi: będzie jeszcze większa!

: ndz lip 03, 2016
autor: Wulbi
Ja na winołem 380 km.
:antlers: :ok: :pedzi:

: pn lip 04, 2016
autor: Wydminianin
Usunąłem usterkę braku ładowania aku. Winną okazała się kostka łącząca alternator z instalacją, mieszcząca się z lewej strony pod pokrywą. Teraz ładuje jak złoto, ok.14V na wolnych obrotach.

: czw lip 07, 2016
autor: Przemo
po 9k przejechanych w tym roku wymieniłem olej oraz filtr oleju (słyszałem że po 6k, a w manualu właśnie sprawdziłem, że po 12k powinno się)

dodatkowo przed urlopem zakupiłem i zamontowałem bagażnik pod kufer/worek bagażowy :) całkiem ładne wykonanie
Obrazek

jakby ktoś szukał więcej informacji to: http://motoakcesoria.riders.pl/index.php
w tydzień czasu od złożenia zamówienia, bagażnik był już u mnie :)

: sob lip 09, 2016
autor: Wydminianin
Wymieniłem linkę hamulca tylnego. Teraz hamuje :clap: a nie tylko zwalnia :yeee: .

: ndz lip 10, 2016
autor: Sheriff
No Przemo teraz kobieta nie będzie narzekać że miejsca nie ma na bagaże. Tylko pamiętajcie o dopuszczalnej ładowności motocykla. :mrgreen:

: ndz lip 10, 2016
autor: Przemo
Sheriff pisze:No Przemo teraz kobieta nie będzie narzekać że miejsca nie ma na bagaże. Tylko pamiętajcie o dopuszczalnej ładowności motocykla. :mrgreen:
niepotrzebnie pokazywałem jej przyczepkę Sławka :hihi:

: pn lip 11, 2016
autor: Mayones
Przemo pisze: dodatkowo przed urlopem zakupiłem i zamontowałem bagażnik pod kufer/worek bagażowy :) całkiem ładne wykonanie
Przemo, ale to chyba nie robiłeś po ten kufer centralny na kołach co za motkiem stoi ? :D