Strona 2 z 2

: wt lip 19, 2011
autor: Abrams
Ja bym szukał Vn800 nie będziesz tak szybko szukał następcy, a wiadomo każda zmiana to pewne straty finansów ;)
A jak szukasz VN800 to musi być wersja A Chopper czy rozważasz też Classica?
Ten drugi Vn coś przekombinowany za grube koło jak na wersję A.
Zobacz u nas na forum w sprzedam ostatnio coś się pokazywało z Vn800

: wt lip 19, 2011
autor: Talleyrand
Dzidzia:
motywujesz mnie do VN800;)
Dzięki!


Abrams:

Dzięki za radę.
Tani a sprawny mechanicznie - taki mam wybór jeśli chodzi o VN 800. Czy to chopper, czy classic, to już sprawa drugorzędna.
Sprawdzę w dziale ogłoszeń - dzięki za cynk.
A co sądzisz o tym motocyklu z Topólki? Jakoś tak... wyjątkowo mi się podoba;)
http://otomoto.pl/kawasaki-vn-800-M2692734.html

: wt lip 19, 2011
autor: Abrams
Emblematy, brak oryginalnych, malowanie również.
Ten jest dla mnie jeszcze bardziej zastanawiający bo tył ma od Classica w wersji europejskiej

: wt lip 19, 2011
autor: Talleyrand
Abrams:

Właściciel tej VN800-tki tłumaczy, że taki już kupił i że ktoś sobie zrobił stylizacje na "Free Spirit"
Faktycznie emblematy FS są na osłonie między cylindrami, dwustronnie na baku a nawet na pokrywie zbiornika płynu hamulcowego.
Oczywiście brak oznaczeń Kawasaki prawdopodobnie oznacza malowanie powypadkowe, jednak za tę cenę nie spodziewam się fajerwerków a całokształt robi ładne wrażenie.


Pytanie do szanownych Warszawiaków - znacie rozsądnego mechanika z Wawy, który może pojechać ze mną na Ursynów i ocenić stan EN 500?

: wt lip 19, 2011
autor: Abrams
Tu nawet nie mechaników ale kolegów z forum poproś tych co 500 latają

: śr lip 20, 2011
autor: Dzidzia
Abrams dobrze radzi.... :scrach: :scrach: kolegów popytaj. Na Ursynowie to chyba Jajo... i EN500 ujeżdża :mrgreen: :mrgreen:
ale 500 tka??? jednak... ale przysiąść się trzeba

: sob lip 23, 2011
autor: Talleyrand
Małe pytanko - na co zwracać uwagę przy zakupie VN 800?
Ma na myśli rzeczy, które mogę dostrzec bez specjalistycznych narzędzi lub wizyty w warsztacie mechanicznym.
Co powinienem sprawdzić, poza stanem opon (w miarę głęboki bieżnik) i tarcz hamulcowych (nie wyrzeźbione przez klocki)?

: ndz lip 24, 2011
autor: Abrams
Poszukaj o 800 bylo już kila tematów na co zwracać uwagę.
Głównie na wszelkiego rodzaju wycieki
I czy główka ramy nie jest zbita obejrzyj dokładnie ograniczniki skrętu

: pn lip 25, 2011
autor: Pantani
Talleyrand pisze:Dzidzia:
motywujesz mnie do VN800;)
Dzięki!


Abrams:

Dzięki za radę.
Tani a sprawny mechanicznie - taki mam wybór jeśli chodzi o VN 800. Czy to chopper, czy classic, to już sprawa drugorzędna.
Jezeli szukasz motocykla na miasto to moze warto sprawdzic roznice miedzy classic i chopper!
Napewno roznia sie kierownicą a to na miescie jest bardzo wazne. Ja jezdze wersja classic ale na miasto oryginalna kierownica z wystajacymi lusterkami jest zdecydowanie za szeroka. W moim zmienilem kiere na węższą i kilka cm wyższą a lusterka na mniej wystające. Model En wydaje mi sie bardziej poreczny na miasto. Jest wezszy i krotszy. ja jestem troszke wyzszy i na poczatku VN800 wydawal mi sie za maly. Musisz sie przymierzyc do motocykla a najlepiej zrob sobie foto i sprawdz czy do siebie pasujecie :)

: pn lip 25, 2011
autor: Talleyrand
Hehehe dobry pomysł!
Strzele sobie zdjęcie - zobaczę na którym motórku wyglądam seksowniej;)
Jako kawaler muszę dbać o image;)
Dzięki za radę!

: czw lip 28, 2011
autor: Pantani
Mozesz sie przymierzyc wirtualnie. Fajna stronka, niestety w bazie nie wszystkie modele kawasaki. dobrej zabawy
http://cycle-ergo.com/

: sob lip 30, 2011
autor: Długi Lech
Talleyrand , kupisz EN500 C i bedziesz miał prawie VN800, są podobne, a jak zamontujesz sobie sakwy i oparcie takie jak na fotce to będziesz miał prawie VN900 LT :mrgreen: :mrgreen:

Obrazek

: wt sie 02, 2011
autor: Daromax
:mrgreen: Ja bym doradzał VN 800 , ostatnio kolega kupił taki przy mojej pomocy i do tego mało co jeżdził na motorach robił prawko A. Płakał i żalił się że będzie za duży a po miesiącu zaczął mi dziękować .A z tym łańcuchem to nie przesadzajmy, nie taki straszny przecież ścigacze na nich latają i to przy jakich prędkościach. :ok:

: śr sie 03, 2011
autor: Dzidzia
czyli jednak 800 tka będzie?

: śr sie 03, 2011
autor: Talleyrand
Będzie... co ma być;)
Szukam motocykla w dobrym stanie, za stosunkowo niewielkie pieniądze (poniżej 9 tys).
Siedziałem już na V800, En 500 A i C - generalnie każdy z nich mi pasuje.
Chociaż w żadnym z kilku oglądanych egzemplarzy niestety się nie zakochałem, widać takie mam zimne serce;)
Gwoli ścisłości, oglądałem także motongi bardzo dobrze utrzymane (zwłaszcza VN800) wykraczające cenowo poza mój budżet.
Reasumując, szukam nadal.
Obecne typy:

VN 800
http://allegro.pl/show_item.php?item=1749478589 [numero uno na dziś - jadę oglądać w realu)


EN 500 A/B
http://allegro.pl/show_item.php?item=1747865350

EN 500 C
http://otomoto.pl/kawasaki-en-500-M2748946.html


Ktoś widział w realu? Ktoś zauważył coś na zdjęciach?