Miejsce dla 2-metrowca na VN800 vs VN900

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
PPV
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 05, 2015
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483

Post autor: PPV » śr mar 16, 2016

Cena jak na 900 jest atrakcyjna;) Wagą i topornością bym się nie przejmował, za to pas vs łańcuch... Czerwony custom ma jakiś dziwny ten kolor, brak też emblematów. Przejechane ma niecałe 15tys, ale mil, a nie kilometrów. Wydechy ma wybebeszone, lusterka też zmienione. Jak szukałem swojego, to o PMMotor nie znalazłem negatywnych opinii, raczej polecany komis.

markmk
Posty: 6
Rejestracja: sob sty 16, 2016
Miejscowość: Chorzów
Motocykl: VN 900
VROC: 0

Post autor: markmk » ndz mar 27, 2016

Stało się. W poprzednią sobotę.

Obrazek

Pozostało w rodzinie - motocykl kupiłem od Konrada.
Wracając po kupnie do domu przejechałem nim pierwsze metry (a właściwie kilometry, ponad 400 km).
Zdążyłem przejechać nim do serwisu aby zmienić płyny (zawory również wyregulowane) i dwa razy do pracy.
Póki co mogę powiedzieć tyle, że wysokie kolana trochę zmniejszają komfort jazdy (cały ciężar tym bardziej spoczywa na tyłku), ale z drugiej strony pierwsza jazda na moto i ponad 400 km dałem radę (oczywiście z małymi przerwami), więc nie jest tak źle. W praktyce duże wychylenie kierownicy (na tyle, aby kolana przeszkadzały) nie zdarzyły się podczas normalnej jazdy, więc na chwilę obecną wydaje się to nie być wielkim problemem.

Teraz pozostaje tylko wczuć się w motor, zdobywać doświadczenie i wyciągać kolejne wnioski po jazdach.

Mała uwaga dla wysokich - mam wrażenie, że motory z przesuniętymi do przodu podnóżkami mogą być ciut wygodniejsze z powodu bardziej wyprostowanych nóg. Natomiast zaletą podestów w moim VN 900 jest to, że jednak można nogi przesuwać o parę centymetrów we wszystkie strony, co w przy dłuższej jeździe dawało mi chwilową ulgę.

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2580
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » wt mar 29, 2016

Super! Będzie Pan zadowolony! A kierownicę zawsze można wymienić na nieco wyższą, albo za niewielkie pieniądze podwyższyć same risery. Także wyjście jakieś jest!
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1282
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr mar 30, 2016

łooo to żeś se pan narobił, składaliśmy to moto z Kondziem z trzech innych, a i tak nie udało się znaleźć idealnie prostej ramy. Pozostałe graty były w miarę przyzwoite więc może jakoś będzie, Tarcza hamulcowa jest od 5setki, ale spokojnie daje radę. Nie wiem tylko czy szpachla nie popęka bo pierwszy raz w życiu szpachlowałem. :p







A tak poważnie.... będzie pan zadowolony, Kondzio chyba nawet nigdy nie miał żadnej awarii, a przynajmniej ja sobie nie przypominam, a znam to moto od początku ;)

A co do kierownicy, to może na początek spróbuj ją troszke podnieść do góry na samych riserach

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 58 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 58 gości

Najwięcej użytkowników (268) było online ndz cze 16, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą