vn 1500 dziwne dzwieki

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

vn 1500 dziwne dzwieki

Post autor: DIVA » ndz gru 09, 2012

Witam dzisiaj postanowilem pojezdzic u mnie plus 12 wiec heja. Po odpaleniu bez problemu moto zagadalo w pierwszym cylindrze uslyszalem dziwny dzwiek metaliczne tykanie.Przy dodaniu gazu czestotliwosc oczywiscie sie zwiekszala. Lokalizacja tykania to gorna czesc gara. Ma ktos pojecie co to moze byc? Prosze o pomoc. Pozdro Piotrek
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Trufel

Post autor: Trufel » ndz gru 09, 2012

zawory ?

Żabol
Posty: 390
Rejestracja: ndz paź 28, 2012
Miejscowość: zabrze
Motocykl: vulcan 750,roadstar silverado 1600
VROC: 0

Post autor: Żabol » ndz gru 09, 2012

nie wiem co masz do regulacji luzów zaworowych, ale od tego chyba bym zaczął,sprawdż cały rozrząd,dzwigienki, wałki rozrządu i ich mocowanie pozdro.

Fatman76
Posty: 93
Rejestracja: śr maja 18, 2011
Miejscowość: Tarczyn
Motocykl: VN 1500 Custom/KZ 650 Chopper/Dniepr MT11
VROC: 0

Post autor: Fatman76 » ndz gru 09, 2012

hi

vn 1500 ma hydrauliczną regulacje luzu zaworowego czyli samemu regulować nie ma co. moim zdaniem przyczyny mogą być dwie:
- albo któryś regulator luzu zaworowego zdechł i dzwoni zawór
- albo dzwoni KACR czyli dekompresator

pozdro
"A kto wódki nie pije jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa bez-ideowcem!!!"

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz gru 09, 2012

jak dodac filmik? bylo by slychac jak dzwoni.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » ndz gru 09, 2012

DIVA pisze:jak dodac filmik? bylo by slychac jak dzwoni.
Na YouTube i podlinkuj :ok:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz gru 09, 2012

DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » ndz gru 09, 2012

Coś mi się wydaje , że bez zdjęcia pokrywy zaworów się nie obejdzie :(
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz gru 09, 2012

zdjecie pokrywy to pryszcz mozecie mi napisac gdzie najlepiej w Polsce zamowic regulator i dekompresator? Znacie ceny? Porownalbym z cenami w uk. Pozatym przynajmniej wymienie uszczelki pokryw bo juz troszke polecialy. soorki za jakosc filmiku ale ciemno bylo i sami wiecie szybko zrobic i zapodac na forum.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » ndz gru 09, 2012

cena nowego regulatora to około 350-400 zeta za szt.
używka około 80 zeta

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz gru 09, 2012

Ponawiam pytanie najlepiej gdzie zamowic regulator i dekompresator jak wyjdzie ze trzeba wymieniac. Z gory dzieki.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » ndz gru 09, 2012

Witam ,ja bym był ostrożny w diagnozie ze wskazaniem na regulatory .Podejrzewam uszkodzenia w obrębie układu korbowego ,mogę się mylić obym nie miał racji .

Pozdrawiam.

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz gru 09, 2012

jejku nie strasz mnie.Podam wiecej szczegolow. Moto po odpaleniu tyka jakis czas po jezdzie ok 5 minut wylaczeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko gra nie tyka. Pozatym dzwiek ten zlokalizowalem w gornej czesci cylindra moze to pomoze w ocenie.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Rikardo
Posty: 80
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Jarosław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Post autor: Rikardo » ndz gru 09, 2012

DIVA pisze:jejku nie strasz mnie.Podam wiecej szczegolow. Moto po odpaleniu tyka jakis czas po jezdzie ok 5 minut wylaczeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko gra nie tyka.
Nagrany dźwięk podobny jest do uszkodzonego hydraulicznego popychacza ale bez zdjęcia pokrywy ciężko z pozycji komputera stawiać diagnozy. Spróbuj przyłożyć do pokrywy podczas terkotania kawałek rurki i nasłuchując przez nią można zdiagnozować miejsce skąd dochodzi ten dźwięk. Na jakim oleju jeździsz?

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz gru 09, 2012

polsyntetyk HALFORDS 10W 40
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » pn gru 10, 2012

też bym się skłaniał do tej diagnozy co Rikardo, pewnie któryś już nie trzyma ciśnienia i potrzebuje chwilę i aby sie napompować jak zdejmiesz dekle zobaczysz który jest miękki
do montaż nie zapomni wycisnąć z pozostałych oleju bo będzie problem z dokręceniem jak byś jednak zdecydował się na używkę to mam parę sztuk do D1 zostały po remoncie :D

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » pn gru 10, 2012

Kristofer czy twoje podejda do mojego vulcana rok prod 1991
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » wt gru 11, 2012

jeśli motor długo stał to na początku będzie cykało:)...u mnie przynajmniej tak jest i jest to spowodowane tym, że na początku regulatory muszą wypełnić sie olejem
NIC

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » wt gru 11, 2012

a jeśli chodzi o częsci to u nas drożej...
masz tu ceny w monsterze warszawa z 2011r:
DECOMPRESSOR - dekompresator KACR 560,78,-
GASKET, HEAD uszczelki pod pod cylinder 94,70,-
SPRING, DECOMPRESSOR sprężyny do dekompresatora 14,64,-
GASKET, ROCKER CASE COVER uszczelki pod pokrywę od zaworów 37,81,-
GASKET, CYLINDER BASE, FRONT uszczelki pod przedni cylinder 44,88,-
GASKET, CYLINDER BASE, REAR uszczelki pod tylni cylinder 44,88,-
GASKET, CLUTCH COVER uszczelki pod pokrywe boczną 105,05,-
GASKET, GENERATOR uszczelki alternatora 64,45,-
GASKET, GENERATOR, OUTER uszczelki alternatora 42,74,-
GASKET, WATER PUMP COVER uszczelki pompy wodnej 30,09
SEAL, OIL, R V37129.5 uszczelniaczy zaworowych 50,64,-
BUSHING, CONNECTING ROD ...panewki wszystkie 54,59,-
Nie wiem czy to działa ale wszyscy członkowie Vulcanerii posuiadali u nich rabat 10% na części i akcesoria.
NIC

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » wt gru 11, 2012

bzq dzieki za ceny. bede w sobote w Kawasaki w Northampton zobacze ile beda wolali.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą