Prędkość maksymalna.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn wrz 12, 2016

VN 800 150-160 spokojnie, Crazytomi latał jeszcze szybciej :) odpychać się nogami trzeba jak pali na jeden gar, posprawdzajcie przewody świece itp

Tomtom
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 05, 2016
Miejscowość: slask
Motocykl: vulcan 800
VROC: 0

Post autor: Tomtom » pn wrz 12, 2016

Wlasnie wrocil z serwisu;/, zastanawiam sie czy oba cylindry chodza prawidlowo. Na serwisie tylko stwierdzili, ze swiece przeczyszczone i ze sa ok. Takich predkosci to nigdy na nim nie doswiadczylem
:(

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn wrz 12, 2016

a brudne były ??
Częstą przyczyną słabej mocy jest nie pracujący cylinder, a nie pracuje najczęściej dlatego że przewody WN mają problem.
Jak masz oryginalne kominy to ciężko będzie po dmuchnięciach sprawdzić co i jak, więc trzeba pomacać cylinder zdarzało się że jeden był gorący drugi zimny tylko przelewał paliwo do wydechu.

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1397
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » pn wrz 12, 2016

Jak jeden garnek nie pracuje to moto ewidentnie ma nierówną pracę, przerywa i strzela (czasem świeca załapie iskrę). Przerabiałem to u siebie - wymiana dysz i iglicy w gaźniku na zestaw K&N, filtr powietrza K&N oraz świece irydowe rozwiązało problem definitywnie. Wyder chyba cały czas na tym zestawie śmiga :)

Tomtom
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 05, 2016
Miejscowość: slask
Motocykl: vulcan 800
VROC: 0

Post autor: Tomtom » pn wrz 12, 2016

Mowili, ze byly brudne, filtr powietrza nowy dali, dzis sprawdze czy cylindry oba sie grzeja rownoczesnie, ale chyba by to zauwazyli.. Widzialem, ze jest warsztat w wojkowicach pod patronatem Vupcanerii, moze uda mi sie do nich dojechac :), dzieki za porady :pada:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn wrz 12, 2016

Tomtom pisze:Widzialem, ze jest warsztat w wojkowicach pod patronatem Vupcanerii
Już nie.
Ryffka pisze:Jak jeden garnek nie pracuje to moto ewidentnie ma nierówną pracę
no właśnie dopiero wtedy równiutko pracuje :D
Obejrzyj świece i przewody WN, jak to wykluczysz na 100% to można szukać dalej, przewody z fajek da się "wykręcić".

Tomtom
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 05, 2016
Miejscowość: slask
Motocykl: vulcan 800
VROC: 0

Post autor: Tomtom » pn wrz 12, 2016

Kurcze to slabo, a mialbym tak blisko ;) .
Dobrego mechanika ciezko znalezc, okolice Gl/zabrze/piekary;)- jeszcze poszukam w dziale na vulcanerii.
Wyjmowanie fajek to robilem przy simsonie :yeee: , w tym zdaje sie ze czeka mnie zdejmowanie baku 8/ . :wall:

Awatar użytkownika
Smoku
Posty: 1302
Rejestracja: ndz maja 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
VROC: 0

Post autor: Smoku » pn wrz 12, 2016

Moja 800 również do najwolniejszych nie należała i 160 a nawet więcej nie było problemem.
Padła mi cewka drugiego cylindra (przeważnie druga się poddaje), przerywał, świeca zalana.
Po wymianie problem ustąpił.
Powodzenia :ok:
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur

jacyII
Posty: 145
Rejestracja: pt sie 21, 2015
Miejscowość: Poznań
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: jacyII » śr wrz 14, 2016

Tomtom pisze:Podlacze sie, moi drifter z 98, szyba, jechal ok 130 strzelal z rur, mial na prawde powera przy ruszaniu, ale cos ostatnio nie domagal- max 60km/h i to z trudem, przerywal (obroty jak stal spoko, ale nie mogl ruszyc, wrecz musialem sie odpychac nogami)- no to na serwis, okazalo sie ze membranka w gazniku byla niedokladnie zalozona i mieszanka paliwowo-powietrzna ponoc zle ustawiona- po wizycie rusza ale maksymalnie jedzie 100-110, a jak wrzucam 5 to spada predkosc, jakbym mial z tylu kotwice :hammer: . Te wartosci zdaje sie nie sa normalne? :(
Witam.

vn800 rok 95 samemu raz rozpędzony do 190 km/h , szybko przyspiesza do 130 bez problemu ,pali w granicach 5,5 litra na sto , ale tak naprawdę dobrze się śmiga do 110 km/h to jest motor do spokojnej majestatycznej jazdy ;) :antlers:
lewa w górę i do przodu

Awatar użytkownika
Lukanio
Posty: 55
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: Lukanio » śr wrz 14, 2016

Generalnie do sprawdzenia gaźnik i to w dobrym serwisie - powtarzam dobrym nie każdy ma pojęcie jak się zabrać do ustawienia gaźnika ( wiem bo jak raz dałem virago 700 na ustawienie gaźników to zastanawiałem się czy ktoś w ogóle to ruszył czy tylko trzymali moto i oddali jakie było). Ponadto sprawdzenie kompresji na cylindrach. A na początek nowe świece i przewody... Zdjęcie baku nie powinno stanowić problemu. Każdy kto ma trochę zdolności manualnych powinien sobie z tym poradzić.
Ps.
Pomimo że szanuje swój sprzęt i staram się nie katować to mój VN 800 Classic 2004 kilka razy na autostradzie pokazał mi 190 na liczniku, ostatnio podczas wypadu nad morze - kumpel na SV 1000 miał tyle samo - żeby nie było że kombinowany licznik albo rozmiar opony.
A 100-110 powinien "pójść na dwójce" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw wrz 15, 2016

Lukanio pisze:kumpel na SV 1000 miał tyle samo - żeby nie było że kombinowany licznik
chyba, że obaj macie kombinowany :D

Awatar użytkownika
Vulcano
Posty: 12
Rejestracja: śr lip 31, 2019
Motocykl: Vulcan VN800

Re: Prędkość maksymalna.

Post autor: Vulcano » czw sie 15, 2019

Mój test wykazał 165 na autostradzie, i chyba poszedłby więcej - tylko ja bym tego nie wytrzymał w kasku jet i bez szyby.
Solo, mocno obładowany bagażem, rocznik 2005.

Dwa razy zdażyło mi sie mocno pogonić na trasie Kraków - Przeworsk, trzymałem 130-140 ale przyjemne to nie było. Full konfort to dla mnie 115.
Było: WSK 175 ; ETZ 251
Jest VN 800

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą