UPGRADE SPRZEGLA Z LINKI NA HYDRAULIKE

Adam KrK
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 25, 2018
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Vn2000
VROC: 0

UPGRADE SPRZEGLA Z LINKI NA HYDRAULIKE

Post autor: Adam KrK » pn cze 18, 2018

WITAM SZACOWNYCH PANOW I PANIE,

WRZUCAM TEMAT JAK POWYZEJ ..... CZY KTOS KIEDYS MYSLAL O ZAINSTALOWANIU SPRZEGLA HYDRAULICZNEGO ??? WIDZIALEM ROZNE ZESTAWY NA NECIE TEORETYCZNIE BYLOBY TO MOZLIWE ALE CIEKAWI MNIE CZY KTOS MYSLAL KIEDYS O PODOBNYM UPGRADE-DZIE LUB TEZ DOSWIADCZYL TAKIEJ PRZEROBKI ?

POZDRO
AD.

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Post autor: Wielebny Bolo » pn cze 25, 2018

Pytanie PO CO TO ROBIĆ??? :wall:
No chyba że wg. powiedzenia: pies jak się nudzi to sobie jajka liże :D :D :D
Zamiana klamki na pompkę to proste ale nie za bardzo wyobrażam sobie drugiej strony tz. siłownika przy sprzęgle. Nawet coś dokręconego, to jak to będzie wyglądać . W środku to ten siłownik się chyba nie zmieści.
Chętnie zobaczę te wynalazki, podaj jakiś link bo nic takiego nie znalazłem.

Ps. NIE KRZYCZ NA NAS :(
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Adam KrK
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 25, 2018
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Vn2000
VROC: 0

Post autor: Adam KrK » wt lip 31, 2018

Witam i przepraszam ze tak dlugo mnie nie bylo, i przepraszam za duze literki, no wiec poszukaj w google magura clutch conversion motorcycle jest kilka filmikow jak to robia z Harley Davidson albo Victory Vegas. A mysle o takim upgrade z jednego powodu ja linke wymieniam srednio co 2 miesiace jezdze po miescie szybko sie naciaga i peka, oprocz tego linka to dosc tanie rozwiazanie w tym motocyklu zobacz jaka ona jest dluga przez co musi przejsc i w jak dlugim pancerzu ma pracowac nie wspominaja lc o sporym sprzegle

Daj znac co na ten temat myslisz przyjacielu

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr sie 01, 2018

Adam KrK pisze:ja linke wymieniam srednio co 2 miesiace jezdze po miescie szybko sie naciaga i peka
czyli, że jedna linka na ile km wystarcza ??

Adam KrK
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 25, 2018
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Vn2000
VROC: 0

Post autor: Adam KrK » wt sie 14, 2018

Na jakies 2000 tys, ale znalazlem cos jeszcze nazywa sie to easy clutch jest na allegro takie mechaniczne wspomaganie. Nie wyeliminuje to naciagania sie linki ale znacznie poprawia operowanie klamka sprzegla idzie leciutko, wsadzilem takie wczoraj kumplowi w super moto. Teraz ja zamontuje do mojej lokomotywy. Proste w montazu i nie drogie

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2262
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » wt sie 14, 2018

hmm przejechałem już kilkanaście tys km w tym sezonie w różnych warunkach drogowych i moja linka dalej jest w dobrym stanie... może coś masz nie tak z mocowaniem, lub coś ci ją dodatkowo szoruje i nacina?
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » czw sie 16, 2018

2 miliony km to nie jest źle. moja wytrzymała 50 tyś km. :yeee: :hurra: :oki:

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Post autor: Wielebny Bolo » pt sie 17, 2018

Albo linka z "szajsmetalu" z chińskich nocników i misek do ryżu itp albo coś nie halo z mechanizmem wysprzęglania. Zatarta dźwignia w pokrywie silnika, krzywy
Owszem też wymieniłem linkę zaraz po zakupie MastoDonta i było to przy nastu tyś. Teraz działa beż jakiś większych sił. Akurat w VN linka jest całkiem poprwnie pomyślana. Długi pancerz, w miarę łagodne łuki, dodatkowa reg. w połowie pancerza linki.
Szukaj przyczyny a nie wspomagania bo w końcu coś się urwie.

Adam KrK
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 25, 2018
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Vn2000
VROC: 0

Post autor: Adam KrK » pn sie 20, 2018

Linke dorabiam w Krakowie na Zakopiance chyba jedyne miejsce, pozatym musialem ja wydluzyc o 7 cm bo mam wieksze raisery. Wiec jest w miare lagodnie na lukach. Macie moze namiary lub dorabialiscie linki gdzies w wqszych okregach zamieszkania?

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Post autor: Wielebny Bolo » pn sie 20, 2018

Kurde, KrK czytaj ze zrozumieniem. Szukaj przyczyny !!!!!! a nie kombinuj z linką, wspomaganiem itp.!!!!
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn sie 20, 2018

No i w którym miejscu pęka ta linka ??

Adam KrK
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 25, 2018
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Vn2000
VROC: 0

Post autor: Adam KrK » czw sie 30, 2018

Mayones pisze:No i w którym miejscu pęka ta linka ??
zaraz przy klamce, nauczylem sie juz ze najlepiej jest miec skrecona na 3/4 do srodka regulacje na klamce a ta druga mniejwiecej do polowy.
Ja mam niestandardowe raisery dluzsze wiec musialem przerabiac linke.

problem w tym ze linka szybko sie naciaga jednak ma tam za co ciagnac i co ciagnac.

dlatego mysle o hydraulice.

Brys4
Posty: 158
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Mysłowice
Motocykl: HD FLHXS
VROC: 0

Post autor: Brys4 » wt wrz 04, 2018

Adam Krk czytając twoje posty postanowiłem sprawdzić hydrauliczne sprzęgło w dwójce, ponieważ moje chodziło dosyć ciężko. Podsumowując założyłem klamkę ze zbiorniczkiem i pompka, kupiłem przewód hamulcowy, silowniczek i poskładałem wszystko w kupę. Po przejechaniu 500 km jak na razie wszystko działa pieknie, sprzęgło chodzi lekko i plynnie. Na razie wożę ze sobą linkę i zwykłą klamkę bo jestem w fazie testów ale wygląda to bardzo dobrze. :pedzi:

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2579
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » śr wrz 05, 2018

No, Bryś, u Ciebie faktycznie dwiema rękami trzeba było sprzęgło wciskać :razz: :D

Gdzie Ci się ten siłowniczek zmieścił?
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2018 przez Skrobel, łącznie zmieniany 1 raz.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr wrz 05, 2018

Skrobel pisze:Gdzie Ci się ten siłowniczek zmieścił?
...coś wspomimnał, że go lekko ściąga na jedna stronę teraz
Obrazek

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2579
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » śr wrz 05, 2018

To dlatego, że w drugą nie może skręcić kierownicy, chyba, że wciśnie sprzęgło akurat :D
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Brys4
Posty: 158
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Mysłowice
Motocykl: HD FLHXS
VROC: 0

Post autor: Brys4 » czw wrz 06, 2018

W miejsce gdzie kończyła się linka to taki mały silowniczek ma może 1 cm skoku także nawet go nie widać😀 ale ten od Majo to bym chyba jednym palcem wciskał sprzęgło😋

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1281
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » pt wrz 07, 2018

Brys4 pisze:W miejsce gdzie kończyła się linka to taki mały silowniczek ma może 1 cm skoku także nawet go nie widać
daj może jakieś fotki, koszty itp
Brys4 pisze:ale ten od Majo to bym chyba jednym palcem wciskał sprzęgło😋
pewnie tak, ale motocykla z kosy chyba byś nie podniósł :D :D

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2262
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » pt wrz 07, 2018

a potem lądują fotki na forum z takimi wynalazkami i wszyscy mówią, że o jakieś przeróbki, pewnie leżał, urwało kierownice, nieoryginalne wszystko :hah: :ok: :piwa:
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt wrz 07, 2018

Przemo pisze:a potem lądują fotki na forum z takimi wynalazkami i wszyscy mówią, że o jakieś przeróbki, pewnie leżał, urwało kierownice, nieoryginalne wszystko :hah: :ok: :piwa:
IGŁA :D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą