brakuje paliwa podczas jazdy

Mihó
Posty: 11
Rejestracja: ndz cze 25, 2017
Miejscowość: Zarren, Belgia
Motocykl: VN800 Clasic '97
VROC: 38426

brakuje paliwa podczas jazdy

Post autor: Mihó » ndz kwie 15, 2018

Witam
Mam problem z moim VN 800 Clasic 1997
Mianowicie, podczas jazdy na autostradzie do prędkości 120km/h jest ok natomiast gdy przekroczę ta prędkość silnik zaczyna szapac i gasnąć, objaw jakby nie miał paliwa albo miał go za mało. Gdzie szukać przyczyny? czy w układzie zasilania jest jakaś pompa czy odbywa się to grawitacyjnie?
Wiem ze opcja jest unikanie autostrad, no ale nie zawsze się da . Jest to niezbyt bezpieczne jak podczas wyprzedzania moto zaczyna robić buuuuuuu i zostaje zjechać na pobocze żeby gaźnik się uzupełnił.
Za wszelkie sugestie bardzo dziękuję już teraz

Rav
Posty: 1908
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Kielce
Motocykl: VN 800 Classic=> R1100RT
VROC: 0

Post autor: Rav » ndz kwie 15, 2018

Zasilanie gaźnika jest grawitacyjne, szukaj raczej w układzie paliwowym, może niski poziom paliwa, może słaby przepływ paliwa przez np. kranik.

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » ndz kwie 15, 2018

Raczej za niski poziom w. Gaźniku trzeba wyregulować

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » śr kwie 18, 2018

Przejedź się z otwartym wlewem paliwa na początek.
Miałem kiedyś podobny objaw.
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=10714
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

jacyII
Posty: 145
Rejestracja: pt sie 21, 2015
Miejscowość: Poznań
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: jacyII » śr kwie 18, 2018

otwarty bak -spr odpowietrzenia , potem przestawienie kranika na PRI -przelew, potem sprawdzenie podciśnienia do kranika , potem sprawdzenie poziomu paliwa w gaźniku , czyszczenie i ustawienie gaźnika
lewa w górę i do przodu

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4574
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pn kwie 23, 2018

Miałem podobnie przy dłuższej jeździe z prędkością powyżej 120km/h.
Ja sobie radziłem przełączając na rezerwę. Na rezerwie nie było tych objawów.
:ok:

Mihó
Posty: 11
Rejestracja: ndz cze 25, 2017
Miejscowość: Zarren, Belgia
Motocykl: VN800 Clasic '97
VROC: 38426

Post autor: Mihó » wt kwie 24, 2018

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Problem leżał w zatkanym odpowietrzniku 😎
LwG
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 0 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 0 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą