Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Kontrolka oleju
Autor Wiadomość
Areks 

Motocykl: VN 1500 Drifter
Skąd: Zwoleń
Wysłany: Pią Wrz 16, 2016   Kontrolka oleju

Witam. Stałem się posiadaczem vn 1500 drifter.. Okazuje się ze po przejechaniu kawałka odcinka fiksuje kontrolka oleju...i im cieplejszy tym częściej się zaświeca tzn migocze. Na początku myślałem ze to może coś z instalacją bo silnik równo pracuje, nie dymi, ma moc... podobno może to być spowodowane pompą oleju a w zasadzie trybem przy pompie który oryginalnie jest wykonany z tworzywa.. Oby tylko to.. Powiedzcie jeśli ktoś miał coś podobnego. Jakie to są koszta i czy ta ew.awaria nie mogła pociągnąć za sobą jeszcze gorszych skutków...
 
 
dodeks 

Motocykl: vn 1500 nomad
Skąd: Płaza
Wysłany: Pią Wrz 16, 2016   

Brak smarowania...oj może,może! Na początek sprawdź ciśnienie na jakimś manometrze to będziesz wiedział cuś więcej. ps. ale który to rocznik że ma plastikową zębatke?!
 
 
Ryszard1962 


Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255
Skąd: Warszawa - Gocławek
Wysłany: Pią Wrz 16, 2016   

Na początku sprawdź poziom oleju
_________________
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255
 
 
Pustelnik 

Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092
Skąd: Zawiercie
Wysłany: Pią Wrz 16, 2016   

Awaria plastikowego koła napędu pompy skutkuje zazwyczaj zatarciem silnika czyniąc naprawę bardzo kosztowną (często nieopłacalną). Trybo może być tylko w dwóch stanach. Jeśli jest sprawne to pompa pracuje. Jeśli pęknie to nie będzie wcale ciśnienia oleju. Po sprawdzeniu poziomu oleju powinieneś pojechać do jakiegoś warsztatu by sprawdzili Ci ciśnienie oleju. Jeśli będzie słabe to silnik do remontu. Przyczyną mogą być zużyte panewki wału, korbowodów, zużyta pompa oleju itp.
_________________
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
 
 
Kristofer 


Motocykl: Honda Goldwing
Skąd: Myszków
Wysłany: Pią Wrz 16, 2016   

Plastikową zebatke miały roczniki 96-2000 a nawet chyba 2002 coś mi się kojarzy ale nie do końca :antlers:
Ale sprawdzenie ciśnienia to podstawa
 
 
Areks 

Motocykl: VN 1500 Drifter
Skąd: Zwoleń
Wysłany: Sob Wrz 17, 2016   

No teście mnie pocieszyli... ja pie.......
 
 
Lukanio 


Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
Skąd: Łowicz
Wysłany: Sob Wrz 17, 2016   

Tak jak pisali koledzy - obowiązkowo sprawdzić ciśnienie oleju. Piszesz, że kontrolka migocze po przejechaniu kilku km. Może być tak, że po nagrzaniu silnika, a tym samym oleju - kiedy staje się on rzadszy zwyczajnie tego ciśnienia nie ma.
Od jak dawna masz ten motocykl ? Wcześniej nic takiego się nie zdarzało? Czy zmieniałeś w nim olej ? A jeśli tak to czy objawy nie pojawiły się po jego zmianie ?
Często jest tak, że sprzedawca (samochodu, motocykla) chcąc ukryć takie "kwiatki" dolewa do oleju "moto doktora",żeby go zagęścić i na czas sprzedaży jest w porządku.
Oczywiście to ta pesymistyczna wersja. Obowiązkowo sprawdź ciśnienie.
 
 
Areks 

Motocykl: VN 1500 Drifter
Skąd: Zwoleń
Wysłany: Sob Wrz 17, 2016   

Fakt. Kupiłem go niedawno. Moto ze Stanów. Na początku wydawało się że to coś z elektryką bo podczas palenia się kontrolki i ruszenia kabli gasła nawet na ciepłym silniku... nic...trzeba sprawdzić ciśnienie....jakie powinno być ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011