Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Wymiana oleju w lagach
Autor Wiadomość
Skiba1 


Motocykl: VN 1500FI Classic, GTR 1000 '92
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Lut 14, 2018   

Czołgiem

Cytat:
I drugie pytanie w razie jeśli operacja 1 przyniesie fiasko - czy po zdjęciu koła, błotnika, zacisku i popuszczeniu śrub kontrujących w półkach wyjmę w dół cały teleskop


wyjdzie bez problemu, jak masz gmole to 2 x koniki takie samochodowe wkładasz pod nie i zawias w powietrzu
Z którego roku masz motocykl? ile przebiegu?
jak uszczelniacze suche to nie szukaj dziury w całym,wymień olej, skręc do kupy i zbieraj siano na stator :D


Gre8 napisał/a:
Z doświadczenia wiem, że jak uszczelniacz puści, to przez dzień może dwa (zależy jak dużo jeździsz) widać że olej idzie a potem już nie idzie. Co miało wylać się to się wylało i po wytarciu lagi na sucho usterka nie będzie widoczna


jeżeli do 900ki wchodzi ok 350-400 ml oleju ( nie pamiętam dokładnie ) to Ty musisz niezłe enduro robić żeby się wszystko wylało :hah: 8/
_________________
Pozdrawiam
Michał
T: 607-312-526
Ostatnio zmieniony przez Skiba1 Sro Lut 14, 2018, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robkas 


Motocykl: Kawasaki VN900 LT
Skąd: Staszów
Wysłany: Czw Lut 15, 2018   

Skiba1 napisał/a:


z którego roku masz motocykl? ile przebiegu?
jak uszczelniacze suche to nie szukaj dziury w całym,wymień olej, skręc do kupy i zbieraj siano na stator :D

Rok 2008, jaki przebieg.... nie mam bladego pojęcia, ale kupiłem go w zeszłym roku jeszcze na oryginalnych oponach rocznik 2007 i bylo tam jeszcze ze 3mm bieżnika. Stator wygląda na wymieniany, bo kable wychodzące z silnika są zaizolowane, czyli były cięte... Na wszelki wypadek by odciążyć stator żarówki w reflektorze i lighbarach wymieniłem na ledy...
 
 
robkas 


Motocykl: Kawasaki VN900 LT
Skąd: Staszów
Wysłany: Sob Lut 17, 2018   

W końcu dziś się wziąłem i zrobiłem. Po wyjęciu górnych korków nie udało się wyciągnąć sprężyn, a tym samym zmierzyć poziomu oleju od górnej krawędzi lagi. Stanąłem przed wyborem - ściągać kierownicę i zmierzyć lub wyciągnąć lagi w dół i to właśnie rozwiązanie wybrałem. Sprężyny trzymają wymiar -2 mm mniej od nowych, czyli całkiem fajnie. Olej był nawet czysty, ale było troszkę za mało, więc cały wymieniłem. Wlałem po 400ml, i poskładałem. Na końcu taka refleksja mnie naszła, te ponad czterdziesto centymetrowe sprężyny opierają się o górny korek, który zabezpieczony jest jedynie milimetrowym okrągłym drucikiem więc jakim cudem to nie eksploduje w górę przy wpadnięciu w dziurę :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011