Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
tylnia opona
Autor Wiadomość
Hubert791 


Motocykl: kawasaki
Skąd: Baranów
Wysłany: Czw Sty 18, 2018   tylnia opona

witam jakiej marki tylną opone kupić aby się nie rozczarować opona średniej klasy :pedzi:
_________________
czarny
Ostatnio zmieniony przez Hubert791 Czw Sty 18, 2018, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Masselo 

Motocykl: EN500/JAWA 350 TS
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią Lut 02, 2018   

Ja mam Mitas (europa)
i nie narzekam
Ostatnio zmieniony przez Masselo Pią Lut 02, 2018, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robdk 


Motocykl: EN500B
Skąd: Końskie
Wysłany: Pią Lut 02, 2018   

U mnie maxiss siedzi. Dwa sezony polatane....
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Ostatnio zmieniony przez robdk Pią Lut 02, 2018, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bemotor 

Motocykl: 1600 Classic
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Mar 01, 2018   

Są dwie główne zasady... Przednia i tylna - ta sama marka i model zgrany (p-t). A druga rzecz: kupując znaną markę, np. Dunlop, Bridgestone, Pirelli, Michelin itp. masz zapewniony wysoki stopień bezpieczeństwa i przyjemność z jazdy. Zakup opon spoza Europy lub Japonii zawsze obarczony jest ryzykiem: gorsza konstrukcja, gorsze właściwości jezdne w różnych warunkach, słabsze surowce, a tego nawet cena nie rekompensuje.
_________________
http://www.bemotor.pl/allegro/logo_czyste.jpg
 
 
Cicik 


Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Mar 02, 2018   

tiaa ... Pirelli ma największe fabryki akurat w chinach i brazyli ;)
a koreanskie hankooki (akurat nie motocyklowe) od dawana są na szczytach porównań, nexeny N’FERA RU1, są zakładane na 1 montaz porsche macan

chce przez to powiedzieć ze technologia w panstwach środka i sąsiednich juz dawno dogoniłą (a moze nawet przerosła) ue i usa ...

co do zakłądania tego samego modelu P/T - 100% zgoda. :) tak jest po prostu bezpieczniej.
_________________
https://www.facebook.com/cicik75
 
 
Mayones 


Motocykl: VN800->K1200RS->
Skąd: B-B
Wysłany: Pią Mar 02, 2018   

Są jakieś badania na to że metz z przodu i metz z tyłu są bezpieczniejsze niż metz z tyłu a avon z przodu ? oczywiście F na front i R na rear - pewnie nie. Jakby poczytał testy, fora, opinie i wyciągnął z tego średnią to się okaże, że zajebisty model opony sprzed dwóch lat już jest do :dupa: bo tenże producent wypuścił tegoroczną wersję która jest jeszcze bardziej zajebiaszcza ...do czasu wypuszczenia
Bier MAXXISA Classic latałem na tym średnia cena a daje poczucie jak durex :D


...chyba że na gwoździa się ;)
_________________
www.kafelkibielsko.pl
Ostatnio zmieniony przez Mayones Pią Mar 02, 2018, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Cicik 


Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Mar 03, 2018   

:)
gumy moto projektuje się tak żeby bierznk przedniej odpowiednio rozpraszał wode przed tylnią, to raz, a dwa (i chyba ważniejsze) dobrze mieć gumy o takiej samej mieszance bo masz porównywaną przyczepność przedniej i tylnej opony np w winklach.

a co do maxxisa to świetne robi opony do offroadu (do aut i moto) :thumbup:
_________________
https://www.facebook.com/cicik75
 
 
robdk 


Motocykl: EN500B
Skąd: Końskie
Wysłany: Nie Mar 04, 2018   

Jak Mayones, iCicik, ponownie potwierdzam, że maxxis dobrze trzyma... (mam komplet)
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
 
 
Hayny 


Motocykl: Kawasaki EN500
VROC: 37558
Skąd: Łobżenica (wielkopolskie)
Wysłany: Nie Mar 04, 2018   

maxxis kompletny (p i t) jest spoko daje radę w każdych warunkach :moto:
_________________
Hayny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011