Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
VN900 - opony
Autor Wiadomość
RomanVN 


Motocykl: Harley , Suzuki
Skąd: Warszawa & Konstancin Jez.
Wysłany: Sro Maj 10, 2017   

dobre :ok:
 
 
Borowito 

Motocykl: VN900
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon Paź 09, 2017   

Witajcie
Co sądzicie o takich oponach?
Przód:pona chopper/cruiser BRIDGESTONE 130/90-16 (67H) TL EXEDRA MAX Przód Diagonalna
tył: pona chopper/cruiser BRIDGESTONE 180/70-15 (76H) TL EXEDRA MAX Tył Diagonalna
 
 
Kozula 


Motocykl: VN900 Classic
VROC: 34445
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Paź 10, 2017   

Zalozylem takie Bridgestony na początku sezonu 2017 - za rada Huberta z motogumy.pl - i nie zaluje jak dotad ;) Bardzo fajnie trzymają na suchym (po mokrym nie jezdze, to nie wiem ;o), sa ciche. W garażu podziemnym mam bardzo gladka posadzke, pokryta wciąż warstewka kurzu - fabryczne Dunlopy wpadaly na tym w poślizg, te radza sobie dużo lepiej...jednym słowem - polecam :yeee:
_________________
VROC #34445
Ostatnio zmieniony przez Kozula Wto Paź 10, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Duch 


Motocykl: kawasaki
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: Wto Paź 10, 2017   

też polecam briczstołny :P założyłem w czerwcu trzymają sie i na suchym i na mokrym
_________________
,,Bazyl - jest Bóg czy go niema ?
niema boga - jest motór !"
 
 
Sebkn 

Motocykl: VN 900 CUSTOM
Skąd: Knurów
Wysłany: Wto Sty 09, 2018   

Witan. Zakładał ktoś może 200 na tył. Jakie sa odczucia i czy warto?
 
 
Zikanen 


Motocykl: Vulcan 900 Custom
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sro Sty 10, 2018   

Sebkn napisał/a:
Witan. Zakładał ktoś może 200 na tył. Jakie sa odczucia i czy warto?


200 to pikuś, za wielką wodą montują 210 bez przeróbek motonga.
230 wymaga już kilku cięć plastikowego wypełnienia błotnika i odsunięcia osłony pasa -> LINK z fotorelacją :yeee:
 
 
Sebkn 

Motocykl: VN 900 CUSTOM
Skąd: Knurów
Wysłany: Sob Sty 13, 2018   

Spoko. Dzięki za podpowiedź. Spróbuje bez przeróbek :butelka: :piwo:
 
 
czarny 

Motocykl: vn 900
Skąd: STARGARD
Wysłany: Sob Sty 13, 2018   

200 wchodzi bez żadnych przeróbek. czekam az sie moja tylna skonczy i tez zakładam 200
 
 
Przemeku 

Motocykl: vn 900
Skąd: pęgów
Wysłany: Sob Sty 13, 2018   

Panowie: co szerszego wejdzie na przód do classica? 140? 150?
 
 
czarny 

Motocykl: vn 900
Skąd: STARGARD
Wysłany: Nie Sty 14, 2018   

a po ci szersza z przodu? żeby sie ciężej kreciło?

jezdziłem cutomem, tam opona 80, skreca sie jak rowerem. moim zdaniem przód jest ok. a tył zmienie na 200 tylko dla efektu wizualnego ;-)
 
 
ciecio 


Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Lut 12, 2018   

Dętkowe czy bezdętkowe, oto jest pytanie.
Serwisówka mówi, że bezdętkowe.
W tej chwili mam dętkowe Dunlopy

Na "hAmerykańskim" forum wyczytałem, że montuje się bezdętkowe z dętkami

Dlaczego komplikuje się prostą rzecz ?

:wall:
_________________
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
 
 
PPV 


Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lut 12, 2018   

W manualu może jest napisane tubeless, ale dalej jak się wczytasz, to jednak dętki są:) (mi się zawsze wydawało, że jak są szprychy, to dętka musi być)
 
 
Cicik 


Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Lut 13, 2018   

PPV napisał/a:
...mi się zawsze wydawało, że jak są szprychy, to dętka musi być)


niekoniecznie ... chodzi o budowe felgi. np GeSy mają bezdentkowe mimo szprych , tak jak wiekszosc Moto Guzzi ...
po prostu szprychy mocowane są do "dodatkowego" rantu na feldze a nie "centralnie" do felgi jak w rowerze :)
_________________
https://www.facebook.com/cicik75
 
 
ciecio 


Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Lut 13, 2018   

Dętki są, znaczy tak myślę.
Świadczy o tym chociażby katalog części:



Ale po co montować bezdętkowe opony z dętkami?
To mnie intryguje.
_________________
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
 
 
Cicik 


Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Lut 14, 2018   

ciecio napisał/a:
Ale po co montować bezdętkowe opony z dętkami?
To mnie intryguje.


pewnie chodzi o to ze jeśli musisz montować dętki ze wzg. na budowę felgi , to masz większy wybór opon bezdętkowych.
tylko ze nie w każdą bezdętkową można montować dętke. zazwyczaj opony do tego i tego
są oznaczana TT/TL. i nie chodzi do konca o budowę rantu tylko o "wyścierłanie" wnętrza opony.
_________________
https://www.facebook.com/cicik75
 
 
Sylwester 


Motocykl: Vulcan 900 Classic LT '09
Skąd: Opole
Wysłany: Pią Lut 23, 2018   

Panowie, podsumowując. Pomóżcie świeżakowi. Będę wymieniał opony przód i tył. Mam jeszcze oryginały Dunlop D404F TT, czyli dętkowe. Chce założyć takie coś jak ma Przemo. Bridgestony g721 i g722 biały pas.Tez opisane jako dętkowe.
No i teraz naiwne pytanie Czy wymieniać też dętki przy tej okazji? Bo chyba w TT jakąś była dętka. Czy dawać nowe. Ale jakie? Ostatnio co wymieniłem to w rowerze dziecka stąd to naiwne pytanie.
 
 
Sylwester 


Motocykl: Vulcan 900 Classic LT '09
Skąd: Opole
Wysłany: Wto Lut 27, 2018   

Z dętką czy bez dętki. Napiszę prosto i jasno, żeby takie lajkoniki jak ja w tym temacie wiedziały co jest co.
Poza forum, dwóch forumowiczów wytłumaczyło mi co i jak.
Zasada 1 - koło szprychowe - zawsze dętka - (nawet jeżeli opona bezdętkowa), dlaczego dętka?, bo rant opony i felgi się uszczelni ale istnieje ryzyko ujścia powietrza przez nyple szprych
Zasada 2 - koło całe (lane) - opona bezdętkowa + zawór.

Chyba nic nie pomyliłem z przekazanej mi wiedzy.
 
 
robkas 


Motocykl: Kawasaki VN900 LT
Skąd: Staszów
Wysłany: Wto Lut 27, 2018   

Gdzieś na tym forum czytałem ciekawy opis przeróbki koła dętkowego na bezdętkowe. Polega to na nałożeniu dwóch warstw silikonu, nałożonych na felgę pod fartuch ochronny oraz montażu zaworu bezdętkowego.
 
 
Jacek_VN 


Motocykl: VN900
VROC: 36148
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Mar 11, 2018   

Sylwester, pytałeś jeszcze czy wymieniać dętki. Ja u siebie jak wymieniam opony na nowe to też wymieniam dętki na nowe ale to tak moja zasada.
_________________
Jacek_VN
 
 
Cicik 


Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Mar 11, 2018   

robkas napisał/a:
Gdzieś na tym forum czytałem ciekawy opis przeróbki koła dętkowego na bezdętkowe. Polega to na nałożeniu dwóch warstw silikonu, nałożonych na felgę pod fartuch ochronny oraz montażu zaworu bezdętkowego.


ciekawe ... ciekawe czy ktoś kto proponuje takie cuda policzył z jaką siłą ośrodkowa na silikon działa prędkość np 120km/h i co się stanie jak się oderwie (a oderwie się prędzej czy poźniej) i momentalnie przy tej prędkości zejdzie ciśnienie z koła.
(gdyby silikon był dociskany przez siłe odśrodkową to bym zaryzykował, ale jest odwrotnie)
pozdr!
_________________
https://www.facebook.com/cicik75
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011