Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przełącznik ssania - trzeba trzymać
Autor Wiadomość
jacyII 

Motocykl: vn 800
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Lis 03, 2017   

Powodzenia
_________________
lewa w górę i do przodu
 
 
Maciek 

Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic - 1998
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią Lut 02, 2018   

U mnie jest ten sam problem. Linkę muszę trzymać dopóki silnik się nie rozgrzeje. Pod tą gumką jest okrągłe "coś" z ząbkami dookoła, lecz to jest na stałe, to się nie kręci. Gdzie jest niby ta kulka? Co to w ogóle za kulka? Tu jest coś nie hallo. Ta linka powinna sztywno się wyciągać i chować. Dokładnie tak jak w starych, gaźnikowych samochodach.
 
 
Yoo! 


Motocykl: VN 800
Skąd: Chorzów
Wysłany: Pią Lut 02, 2018   

Maciek napisał/a:
Gdzie jest niby ta kulka?


Kulka znajduje się pod gumowym kapturkiem. Podczas gdy ja go ściągnąłem kulka wyleciała :)


Maciek napisał/a:
Tu jest coś nie hallo. Ta linka powinna sztywno się wyciągać i chować

Jestem tego samego zdania :D


W Hornecie miałem zwykły przełącznik na kierownicy, którym naciągałem linkę, bez żadnych kulek itp
Zastanawiam się właśnie nad adaptacją takiego przełącznika.
_________________
http://utn.pl/Kawasaki-VN-800
 
 
Lecho 


Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224
Skąd: Białystok
Wysłany: Sro Lut 07, 2018   

Maciek napisał/a:
Pod tą gumką jest okrągłe "coś" z ząbkami dookoła, lecz to jest na stałe, to się nie kręci.

A powinno się kręcić i blokować linkę.
:ok:
 
 
TomekM77 

Motocykl: Kawsaki VN 800 Classic
Skąd: Brześć Kujawski
Wysłany: Wto Lut 20, 2018   

U mnie się nic nie kręci a przełącznik jak go ustawię, tak się trzyma na ząbkach, masz zużyte zatrzaski
 
 
Yoo! 


Motocykl: VN 800
Skąd: Chorzów
Wysłany: Pon Mar 26, 2018   

Ciekawe jak taka dźwignia by się sprawdziła, bo właśnie o takim czymś myślałem, na kierownicy.

https://www.scooterkingz....ssania-recznego
_________________
http://utn.pl/Kawasaki-VN-800
 
 
Maciek 

Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic - 1998
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Mar 26, 2018   

No właśnie też się zastanawiam. Jeździłem Yamahą XJ z 96 roku, tam jest takie rozwiązanie w oryginale i powiem szczerze, że jest to wygodna sprawa.
 
 
Yoo! 


Motocykl: VN 800
Skąd: Chorzów
Wysłany: Nie Kwi 22, 2018   

Koledzy mam ściągnięty bak, jakąś czarną skrzynkę pod nim i utknąłem. Chcę wymienić linkę ssania, muszę wyciągnąć cały gaźnik czy można to zrobić bez?
_________________
http://utn.pl/Kawasaki-VN-800
 
 
Rav 

Motocykl: VN 800 Classic=>BMW R1100RT
Skąd: Kielce
Wysłany: Pon Kwi 23, 2018   

Ta "czarna skrzynka" to airbox, który trzeba zdemontować, co ułatwia dostęp do gaźnika.
 
 
Yoo! 


Motocykl: VN 800
Skąd: Chorzów
Wysłany: Pon Kwi 23, 2018   

Rav napisał/a:
Ta "czarna skrzynka" to airbox, który trzeba zdemontować, co ułatwia dostęp do gaźnika.

To wiem, jak już wspomniałem została ona zdemontowana ;)
Ale dzięki za info
_________________
http://utn.pl/Kawasaki-VN-800
 
 
vikinger 

Motocykl: Suzuki Marauder 125
Skąd: Gliwice
Wysłany: Wto Kwi 24, 2018   

Ja w swoim Marauderze mam ssanie na kierownicy. Własnie taki suwak jak kolega wyżej pokazał i nie wyobrażam sobie, że miałbym gdzieś w silnik łapy wpychać, żeby zmniejszyć/zwiększyć ssanie. Polecam to rozwiązanie.
 
 
Mayones 


Motocykl: VN800->K1200RS->
Skąd: B-B
Wysłany: Wto Kwi 24, 2018   

vikinger napisał/a:
nie wyobrażam sobie, że miałbym gdzieś w silnik łapy wpychać

OJ tam oj tam, w żaden silnik to raz, dwa to dobry silnik pali bez ssania ;)
_________________
www.kafelkibielsko.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011