Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowa Yamaha Star Venture 2018
Autor Wiadomość
zeglarz28 


Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
Skąd: Wisla
Wysłany: Sro Wrz 20, 2017   Nowa Yamaha Star Venture 2018

Co powiecie na propozycje najnowszej Yamahy?







Konkurencja bedzie miala cieplo. Przynajmniej w USA bo na ten moment tylko tam wszedl do sprzedazy.

Cena okolo 100tys w zaleznosci od wyposazenia.
Ostatnio zmieniony przez zeglarz28 Sro Wrz 20, 2017, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Skiba1 


Motocykl: VN 1500FI Classic
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Wrz 21, 2017   

Cześć

Przód to jakaś hybryda z buella cr1150 i bmw r1200 cl - moje pierwsze skorzajrzenie :p
_________________
Pozdrawiam
Michał
T: 607-312-526
 
 
Barney 


Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
VROC: 35325
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: Czw Wrz 21, 2017   

A mi sie bardzo poodoba ....

filmik
_________________
VROC #35325

"Jeżeli za­bałaga­nione biur­ko jest oz­naką za­bałaga­nione­go umysłu, oz­naką cze­go jest pus­te biur­ko?"
Albert Einstein
Ostatnio zmieniony przez Barney Czw Wrz 21, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marekfg 

Motocykl: HD Electra Ultra Classic
Skąd: Szamotuły
Wysłany: Czw Wrz 21, 2017   

Niezła, całe szczęście że silnik V2 dali... Ciekawe jak gada, coś nie mogę nigdzie poszukać póki co - wszędzie jakąś denną muzyczkę podkładają zamiast odpalić maszynę i dać posłuchać co ma do powiedzenia ;)
_________________
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
 
 
Mayones 


Motocykl: VN800->K1200RS->
Skąd: B-B
Wysłany: Czw Wrz 21, 2017   

I jest wajcha do zmiany biegów, co prawda jak w widlaku przód/tył ale zawsze coś :D
_________________
www.kafelkibielsko.pl
Ostatnio zmieniony przez Mayones Czw Wrz 21, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zeglarz28 


Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
Skąd: Wisla
Wysłany: Czw Wrz 21, 2017   

Wyposazona jest maksymalnie. Grzen fotele ,grzane oparcie kierownika! ,grzane raczki pasazera, deflektory wiatru, glosniki z tylu z mozliwoscia sterowania przez pasazera, centralny kufer na amortyzatorach otwierany ,CB radio fabryczne, system komunikacji fabryczny, full LED, trakcja ,niski profil opony, ogromna Navi z komputerem pokladowym, hamulec reczny, regulowane polozenie fotela kierowcy!, 170Nm silnik.
Regulowana szyba elektrycznie, alarm, integralny hamulec, bezkluczyk,tempomat.
No i ten wyglad...GoldWing i Electra slabna. K1600 to inny rodzaj ,Grand Tourismo wiec nie porownuje
Na stronie amerykanskiej podaja spalanie 8 litrow. To bedzie jej wada 8-10 na setke to sporo.
No i waga 430kg plus dwie osoby i bagaze. Przekroczy 600 kg :)
 
 
Przemo 


Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Wrz 21, 2017   

wizualnie bardzo fajnie to wszystko wygląda, ale zdecydowanie wole wersję STAR ELUDER. Fajnie baggerowaty się robi. Ciekawe ile z tej nowoczesnej bajeranckiej technologii niepozwoli ci dalej jechać przy jakimś drobnym problemie. Teraz idzie jeszcze zlepić coś na trytki i spinacze po drodze, a przy takich technologiach, to ochyba zostaje tylko telefon po lawete.
_________________
Jeżdżę, bo pić nie mogę.
XV535>VN800>VN900>VN2000
 
 
zeglarz28 


Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
Skąd: Wisla
Wysłany: Czw Wrz 21, 2017   

Przy takich sprzętach masz assistant z gwarancji. Yamaha na ten model daje 5 lat. Tego się przy trasie nie naprawia.
JA kupując nowe K1600 dostałem asistant BMW i pakiet na umowie w razie awarii : tj. hotel, bilet lotniczy ,gwarancje transportu naprawionego motocykla do domu w ciagu 10 dni, itd..całą stronę takich udogodnien. Jest tak samo jak w przypadku nowego ,luksusowego auta.
Do tego przy takich sprzętach to raczej leasing wchodzi w grę i automatycznie AC z asistantem.
Druga sprawa jest taka , że nie zdarzyło mi się przy nowych motocyklach jakakolwiek awaria w trasie. Wcześniejszym K1600 przejechałem od zera do 50 tysięcy km po europie. Nigdy nic się nie działo.
Także jest duża szansa ,że i ta Yamaha pierwsze kilkadziesiąt tysięcy przejedzie bez problemu. A później....to już jest później :-). Z pewnością nie będzie już w rękach pierwszego właściciela :-)

Abstrachując od nowych sprzętów. To jak Ci w VNie urwie pas, albo padnie jakieś łożysko w silniku, łańcuszek , czy czujnik to jest duża szansa ,że też przy trasie nie naprawisz :-)
Jak się kiedyś bałem Burgmana 650 ,to jadąc do Albanii wykupiłem assistant na czas podróży. Awaryjnie wracam lawetą do domu za kilkadziesiąt złotych. ( w Burgmanie może pęknąć pas w skrzyni CVT , trzeba cały motor rozebrać )
Ostatnio zmieniony przez zeglarz28 Czw Wrz 21, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mr_Spock 


Motocykl: VN750 '88
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Czw Wrz 21, 2017   Re: Nowa Yamaha Star Venture 2018

zeglarz28 napisał/a:
Co powiecie na propozycje najnowszej Yamahy?


Prezentuje się konkretnie :yeee:
i ten wk.. :cenzura: wyraz twarzy :widok:
_________________
"Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie."
 
 
Barney 


Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
VROC: 35325
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: Pią Wrz 22, 2017   

140KM musi robić swoje .... cena w USA ok 27K $ ... jest już jeden napalony w Grodzisku ;)
_________________
VROC #35325

"Jeżeli za­bałaga­nione biur­ko jest oz­naką za­bałaga­nione­go umysłu, oz­naką cze­go jest pus­te biur­ko?"
Albert Einstein
 
 
Krzyszttof 


Motocykl: Kawasaki Vaquero 1700
Skąd: Polska Prawie Centralna
Wysłany: Pią Wrz 22, 2017   

Super wygląda i parametry też zacne, ale nie ma nic za darmo spalanie bije na głowę konkurencje, w negatywnym znaczeniu oczywiście.
 
 
zeglarz28 


Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
Skąd: Wisla
Wysłany: Sob Wrz 23, 2017   

170 Nm to moze i ma ale 140KM? Gdzie ta moc wyczytales? 8 l /100 to konkurencja wazaca 400kg tez spala.
VN1700 Voyager jak go popedzisz to spali 10l a efektu i tak nie bedzie.
Ostatnio zmieniony przez zeglarz28 Sob Wrz 23, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zeglarz28 


Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
Skąd: Wisla
Wysłany: Sob Wrz 23, 2017   

http://ridermagazine.com/...ad-test-review/ tutaj wynika z artykulu , ze wzieli ja na dyno test i wyszlo 148Nm na kole ( po przeliczeniu z Lb ft).
Czyli ,powiedzmy wystarczajaco. Skok i rozmiar tloka to 10cm srednica i 11.8cm skok. Maks obroty okolo 4750 tys. To oznacza ,ze nawet 100KM ten silnik nie ma. 140Km to musialby krecic z 7 tysiecy a to wbtakich Vkach nie realne :) rozrzad ,masy wirujace , skok tloka,itd...

Znalazlem. Na koncu tego artykulu jest wykres z hamowni. 77KM na kole. Szalu nie ma :) .
Ostatnio zmieniony przez zeglarz28 Sob Wrz 23, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bobb111 

Motocykl: yamaha
Skąd: Polska
Wysłany: Czw Paź 26, 2017   

Piękna maszyna. Jak tylko będzie mnie stać to sobie ją kupie ale na razie jeszcze chwilę poczekam :(
_________________
zaplo
 
 
RadekSłupsk 


Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
VROC: 35633
Skąd: Słupsk
Wysłany: Pią Lis 03, 2017   

kurza twarz. takie wyposazenie to mam w aucie, ale nie tak ladnym aucie :D
Podoba mi sie, cena ... mysle, ze za te klase, do zniesienia :D
_________________
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed

VROC #35633
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011