Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
VN900 - opony
Autor Wiadomość
RomanVN 


Motocykl: Harley , Suzuki
VROC: 33649
Skąd: Warszawa & Konstancin Jez.
Wysłany: Sro Maj 10, 2017   

dobre :ok:
 
 
Borowito 

Motocykl: VN900
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon Paź 09, 2017   

Witajcie
Co sądzicie o takich oponach?
Przód:pona chopper/cruiser BRIDGESTONE 130/90-16 (67H) TL EXEDRA MAX Przód Diagonalna
tył: pona chopper/cruiser BRIDGESTONE 180/70-15 (76H) TL EXEDRA MAX Tył Diagonalna
 
 
Kozula 


Motocykl: VN900 Classic
VROC: 34445
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Paź 10, 2017   

Zalozylem takie Bridgestony na początku sezonu 2017 - za rada Huberta z motogumy.pl - i nie zaluje jak dotad ;) Bardzo fajnie trzymają na suchym (po mokrym nie jezdze, to nie wiem ;o), sa ciche. W garażu podziemnym mam bardzo gladka posadzke, pokryta wciąż warstewka kurzu - fabryczne Dunlopy wpadaly na tym w poślizg, te radza sobie dużo lepiej...jednym słowem - polecam :yeee:
_________________
VROC #34445
Ostatnio zmieniony przez Kozula Wto Paź 10, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Duch 


Motocykl: kawasaki
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: Wto Paź 10, 2017   

też polecam briczstołny :P założyłem w czerwcu trzymają sie i na suchym i na mokrym
_________________
,,Bazyl - jest Bóg czy go niema ?
niema boga - jest motór !"
 
 
Sebkn 

Motocykl: VN 900 CUSTOM
Skąd: Knurów
Wysłany: Wto Sty 09, 2018   

Witan. Zakładał ktoś może 200 na tył. Jakie sa odczucia i czy warto?
 
 
Zikanen 


Motocykl: Vulcan 900 Custom
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sro Sty 10, 2018   

Sebkn napisał/a:
Witan. Zakładał ktoś może 200 na tył. Jakie sa odczucia i czy warto?


200 to pikuś, za wielką wodą montują 210 bez przeróbek motonga.
230 wymaga już kilku cięć plastikowego wypełnienia błotnika i odsunięcia osłony pasa -> LINK z fotorelacją :yeee:
 
 
Sebkn 

Motocykl: VN 900 CUSTOM
Skąd: Knurów
Wysłany: Sob Sty 13, 2018   

Spoko. Dzięki za podpowiedź. Spróbuje bez przeróbek :butelka: :piwo:
 
 
czarny 

Motocykl: vn 900
Skąd: STARGARD
Wysłany: Sob Sty 13, 2018   

200 wchodzi bez żadnych przeróbek. czekam az sie moja tylna skonczy i tez zakładam 200
 
 
Przemeku 


Motocykl: vn 900
Skąd: pęgów
Wysłany: Sob Sty 13, 2018   

Panowie: co szerszego wejdzie na przód do classica? 140? 150?
 
 
czarny 

Motocykl: vn 900
Skąd: STARGARD
Wysłany: Nie Sty 14, 2018   

a po ci szersza z przodu? żeby sie ciężej kreciło?

jezdziłem cutomem, tam opona 80, skreca sie jak rowerem. moim zdaniem przód jest ok. a tył zmienie na 200 tylko dla efektu wizualnego ;-)
 
 
ciecio 


Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Lut 12, 2018   

Dętkowe czy bezdętkowe, oto jest pytanie.
Serwisówka mówi, że bezdętkowe.
W tej chwili mam dętkowe Dunlopy

Na "hAmerykańskim" forum wyczytałem, że montuje się bezdętkowe z dętkami

Dlaczego komplikuje się prostą rzecz ?

:wall:
_________________
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
 
 
PPV 


Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lut 12, 2018   

W manualu może jest napisane tubeless, ale dalej jak się wczytasz, to jednak dętki są:) (mi się zawsze wydawało, że jak są szprychy, to dętka musi być)
 
 
Cicik 


Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Lut 13, 2018   

PPV napisał/a:
...mi się zawsze wydawało, że jak są szprychy, to dętka musi być)


niekoniecznie ... chodzi o budowe felgi. np GeSy mają bezdentkowe mimo szprych , tak jak wiekszosc Moto Guzzi ...
po prostu szprychy mocowane są do "dodatkowego" rantu na feldze a nie "centralnie" do felgi jak w rowerze :)
_________________

 
 
ciecio 


Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Lut 13, 2018   

Dętki są, znaczy tak myślę.
Świadczy o tym chociażby katalog części:



Ale po co montować bezdętkowe opony z dętkami?
To mnie intryguje.
_________________
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
 
 
Cicik 


Motocykl: vn 1600 Classic
VROC: 38432
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Lut 14, 2018   

ciecio napisał/a:
Ale po co montować bezdętkowe opony z dętkami?
To mnie intryguje.


pewnie chodzi o to ze jeśli musisz montować dętki ze wzg. na budowę felgi , to masz większy wybór opon bezdętkowych.
tylko ze nie w każdą bezdętkową można montować dętke. zazwyczaj opony do tego i tego
są oznaczana TT/TL. i nie chodzi do konca o budowę rantu tylko o "wyścierłanie" wnętrza opony.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011