jaki mam motocykl

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Mauzer
Posty: 506
Rejestracja: śr wrz 13, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vulcan 1600 Classic/ teraz n 2000
VROC: 0

jaki mam motocykl

Post autor: Mauzer » sob paź 07, 2017

Witam, czytam i się pogubiłem, W jaki sposób sprawdzić, jak w rzeczywistości mam motocykl, Nomad, Classic, czy inny?
Chciałbym dowiedzieć jaki ma dane techniczne itp.
jest ktoś kto mi pomoże to określić?

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » sob paź 07, 2017

Zapodaj jakieś fotki sprzęta to Ci powiemy co dosiadasz :yeee:
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Mauzer
Posty: 506
Rejestracja: śr wrz 13, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vulcan 1600 Classic/ teraz n 2000
VROC: 0

Post autor: Mauzer » sob paź 07, 2017

Potzrebuję wszystko comożliwe,bo spotkałem się z różnymi opisami, Każda strona podaje inną specyfikację techniczną.
Kawa jest z 2005 roku

Obrazek

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » sob paź 07, 2017

Ewidentnie Classic , jutro odkopię tematy jakie mam w kompie na temat , jak znajdę to podeślę
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Mauzer
Posty: 506
Rejestracja: śr wrz 13, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vulcan 1600 Classic/ teraz n 2000
VROC: 0

Post autor: Mauzer » sob paź 07, 2017

Będę wdzięczny, bo już zgłupiałem

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » sob paź 07, 2017

A masz może foty jak wyglądał zanim zawitał na polskiej ziemi??
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » sob paź 07, 2017

Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » sob paź 07, 2017

Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » sob paź 07, 2017

Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » sob paź 07, 2017

Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » sob paź 07, 2017

A tak na marginesie mymlon to nie głupiej tylko jeździj i ciesz się ze sprzęta :antlers:
Ostatnio zmieniony sob paź 07, 2017 przez Ryszard1962, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Mauzer
Posty: 506
Rejestracja: śr wrz 13, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vulcan 1600 Classic/ teraz n 2000
VROC: 0

Post autor: Mauzer » sob paź 07, 2017

cieszę sie niesamowicie. super maszyna. mega wygodna, pełna klasa, ale lubię wiedzieć, więc się pytam. bo na każdej stronie netowej napisane jest co innego, że gaźnik, że wtrysk, że zawory automatycznie sie ostawiają, a na innej że trzeba regulować.... no szereg sprzeczności Jestem zwolennikiem grzebania samemu w motocyklu, stąd chcę wiedzieć. MOtocykl mam od niedawna.

Awatar użytkownika
Mauzer
Posty: 506
Rejestracja: śr wrz 13, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vulcan 1600 Classic/ teraz n 2000
VROC: 0

Post autor: Mauzer » ndz paź 08, 2017

i nadal głupieję.
1 Jedne źródła piszą -zawory regulowane hydraulicznie, inne że trzeba ręcznie regulować. Poprzedni właściciel, ponoć je regulował.
2, Gażnik czy wtrysk, jedni piszą, że ten rocznik ma wtrysk, a inni że gaźnik. Pod bakiem jest tak mało miejsca, że nie widzę, czy to gaźnik czy inne licho. a nie będę rozkręcał. Biorąc pod uwagę, że na zimnym silniku nie odpalam na ssaniach zakładam, e mam wtrysk. Mogę tak myśleć?
3. Dwa cy cztery cylindry? mam 4 świeczki.. więc myślałem, że 4 cylindry, czyzby 2 świeczki na 1 cylinder?
Nigdy nie jest za późno. :yeee: :yeee: :yeee:

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » ndz paź 08, 2017

Zawory regulowane hydraulicznie - nie grzebiemy
Układ zasilania wtrysk - nie grzebiemy
Silnik ma dwa cylindry po dwie świece na cylinder - świece wymieniamy.
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2579
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pn paź 09, 2017

Mymlon, a masz lampkę FI na zegarze? :antlers: Wszystkie Vulcany 1600 (początek produkcji w 2003 roku) mają już wtrysk.
Zawory mają hydrauliczne kasatory - nie wymagają żadnej regulacji. Oczywiście dopóki się nie wytłuką :) i dopóki jest dobry olej.
Ostatnio zmieniony pn paź 09, 2017 przez Skrobel, łącznie zmieniany 2 razy.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Mauzer
Posty: 506
Rejestracja: śr wrz 13, 2017
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: vulcan 1600 Classic/ teraz n 2000
VROC: 0

Post autor: Mauzer » wt paź 10, 2017

co to lampka FI?
Nigdy nie jest za późno. :yeee: :yeee: :yeee:

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2579
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » wt paź 10, 2017

Kontrolka na prędkościomierzu podpisana FI (po lewej stronie). W 1600 ona, zdaje się, ma kilka funkcji. Sygnalizuje między innymi błędy DFI (Digital Fuel Injection) i jest najlepszą oznaką, że moto jest wtryskowe. W 1600 ma też sygnalizować problem z ciśnieniem oleju i przegrzanie płynu w chłodnicy...

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt paź 10, 2017 przez Skrobel, łącznie zmieniany 2 razy.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą

  • BARMON (40)
  • Boczek (43)
  • Colonel (50)
  • Destiny (40)
  • Ewela (38)
  • Lecho (55)
  • Ola (52)
  • Radek_M (53)
  • tAboon (40)