Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
vn 1700 wymiana oleju
Autor Wiadomość
Siwy81 

Motocykl: vtx 1800
Skąd: Rzeszówek
Wysłany: Sob Mar 07, 2015   vn 1700 wymiana oleju

Witam panowie jaki lejecie olej do swoich silników Motor za oceanu nie wiem jaki był wcześniej zalewany.
Pytanie; jakiej marki olej jest ok do tego modelu
Producent zaleca SAE 10W-40 pytanie syntetyczny czy półsyntetyczny, motor ma 17tys kil
Ja z wcześniejszych marek motocykli które zalewałem postawił bym na OLEJ MOTUL 7100 MA2 4T 10W40 100% SYNTETYK
proszę o informacje dzięki
 
 
Banan 


Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sob Mar 07, 2015   

Siwy81 napisał/a:
OLEJ MOTUL 7100 MA2 4T 10W40 100% SYNTETYK


I to jest jak najbardziej odpowiedni olej do tego serducha, moim zdaniem :ok:
_________________
VN 900 Custom Black Mat - był
 
 
Sheriff 


Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486
Skąd: Koog aan de Zaan
Wysłany: Wto Mar 10, 2015   

Ja jeździłem na Motulu 5100 ale jeśli Cię stać na 7100 to jeszcze lepiej na pewno mu nie zaszkodzi. Jedną z zalet 7100 jest to że można na nim robić dłuższe przebiegi.
_________________
VROC#30486
 
 
zeglarz28 


Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
Skąd: Wisla
Wysłany: Pią Mar 27, 2015   

Producent oryginalnie zalewa syntetykiem. Ja kupilem z przebiegiem 24000km nie wiedzac co bylo zalane. Przeszedlem na Motul 5100 10w40 polsyntetyk. Zmiany maksymalnie po 10tys. Km. Jak masz od nowosci i kase na syntetyk to lepszy syntetyczny. Ma lepsze smarowanie od samego startu. Tyle ,ze silnik najczesciej pracuje miedzy 1,5tys a 3,5 tys obrotow to mysle ,ze dobry polsyntetyk da sobie rade
 
 
SZOP 

Motocykl: VN1700 Nomad
Skąd: dolnośląskie okolice Polkowic
Wysłany: Czw Mar 17, 2016   

Witam. Chciałbym spytać o wymianę oleju. Otóż według instrukcji korek spustowy to ten z kołnierzem u dołu silnika, po odkręceniu jest pod nim filtr sitkowy ze sprężyną?.Czy trzeba też odkręcić poprzeczkę od ramy aby go wymontować? Dzięki za odpowiedź.
 
 
Sheriff 


Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486
Skąd: Koog aan de Zaan
Wysłany: Pon Mar 21, 2016   

VN 1700 podobnie jak V2K ma dwa korki spustowe oleju w związku z posiadaniem półsuchej miski olejowej. Myślę że piszesz o filtrze oleju bo tylko tam widać jakąś poprzeczkę. Filtr oleju wykręca się. To co widać na filtrze to klucz do filtra.
Zerknij tutaj:
VN 1700 Service manual
Strony 82 i 83.
Śruby spustowe A i B drugie zdjęcie strona 82.
Filtr strona 83.
_________________
VROC#30486
 
 
Primo 


Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 37499
Skąd: Zambrów / Radoszyce
Wysłany: Czw Mar 24, 2016   

ja tez się zastanawiam czy do 1600 będzie lepsze 5100 cz 7100
_________________
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie
 
 
SZOP 

Motocykl: VN1700 Nomad
Skąd: dolnośląskie okolice Polkowic
Wysłany: Pią Mar 25, 2016   

Dzięki Sheriff Już teraz wiem, ta poprzeczka, to demontowalna część ramy przy korkach w dolnej części silnika z boku. Pod nimi są jakieś filtry siatkowe, prawdopodobnie do pompy oleju. Je chyba co jakiś czas pewnie też trzeba czyścić.
 
 
Majster 


Motocykl: Vulcan 1700 Nomad
Skąd: Hamburg
Wysłany: Nie Kwi 10, 2016   VN 1700 nomad wydechy Cobra Trioval

Witam Panowie mam problem z moim VN 1700 Nomad dodam wersja europejska zamontowalem wydechy Cobry Trioval z emulatorem sondy Lambda i maszyna oszalała tz na wolnych obrotach chodzi w miarę równo ale jak idzie w trasę jest masakra nie ma siły ,przerywa tak jak by mu brakowało mieszanki. Czy miał może ktoś taki problem i jak to rozwiązać . Maszyna ma przejechane dopiero 1070 km. Pozdrawiam.
 
 
Sheriff 


Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486
Skąd: Koog aan de Zaan
Wysłany: Pon Kwi 11, 2016   

Nie bardzo rozumiem dlaczego zamontowałeś wydechy z emulatorem? Wydechy w 1700 Nomad lub Classic Tourer montuje się w postaci samych końcówek nie ruszając rury z sondą lambda i wszystko śmiga i wszystko gra. Jeśli chcesz pogadać na ten temat pisz na PW wyślę Ci mój nr telefonu. Jeśli nie ruszałeś rury z sondą lambda a tylko wykręciłeś sondę zamieniając ją na emulator natychmiast wkręć ją z powrotem. Wszeslkie przelotowe wydechy świetnie współgrają z sondą w VN 1700. A przynajmniej Kaliński oraz V&H na 100%.
_________________
VROC#30486
 
 
Djkokot 


Motocykl: kawasaki vn 1700
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: Pon Paź 02, 2017   

Czesc,podzielcie sie jak sprawdzacie olej w Vn 1700 czy po rozgrzaniu silnika, czy na zimnym?
 
 
Skrobel 


Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Pon Paź 02, 2017   

Po rozgrzaniu, po rozgrzaniu. Dobrze nagrzany silnik, 3-5 minut po wyłączeniu i na prosto, a nie na kosie.
_________________
LwG
Łukasz czyli Skrobel
 
 
Davvid 

Motocykl: VN900
Skąd: Polska
Wysłany: Wto Lis 14, 2017   

Cześć
Po paru latach przerwy wróciłem do Vulcanów.

Chciałbym wymienić olej i filtry w zakupionym Vn1700 09r

Jaki filtr oleju i powietrza polecacie?

Co jeszcze powinienem zrobić przy swieżym motocyklu/ na co zwrócić uwagę?

Pozdrawiam
 
 
Piterek 

Motocykl: Voyager
Skąd: Legionowo
Wysłany: Sro Lis 15, 2017   

Ja zalałem Motul 10w40 5100,a filtr to HF 303 :yeee:
 
 
Krzyszttof 


Motocykl: Kawasaki Vaquero 1700
Skąd: Polska Prawie Centralna
Wysłany: Czw Lis 16, 2017   

Piterek napisał/a:
Ja zalałem Motul 10w40 5100,a filtr to HF 303 :yeee:

A ja 7100 10W40 i też HF303, a powietrza wymaga oczyszczenia. A jak już to KN, bo jest w tej samej cenie co oryginał.
A polecam jeszcze zmienić olej w lagach i płyn hamulcowy i chłodniczy dla świetego spokoju.
Ja to zrobiłem, bo nie wiesz jak i kiedy poprzednik to zrobił.
 
 
Davvid 

Motocykl: VN900
Skąd: Polska
Wysłany: Sro Lis 22, 2017   

Ile oleju wam wchodzi przy wymianie?
Manual mówi o 4,3 l

Napisane jest też aby wymienić uszczelki śrub spustowych.
Wymieniacie je razem z olejem ? Jeśli tak, to gdzie je nabyć ?
 
 
Skiba1 


Motocykl: VN 1500FI Classic
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Lis 22, 2017   

Davvid napisał/a:
Ile oleju wam wchodzi przy wymianie?
Manual mówi o 4,3 l


Wchodzi nam wszystkim tyle ile nakazuje manual, nie mniej nie więcej !!
Nie masz naklejki przy korku wlewu?

Davvid napisał/a:

Napisane jest też aby wymienić uszczelki śrub spustowych.
Wymieniacie je razem z olejem ? Jeśli tak, to gdzie je nabyć ?


Ja kupowałem podkładki miedziane w Norauto
_________________
Pozdrawiam
Michał
T: 607-312-526
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011