Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Piotr_Classic
Nie Mar 09, 2014
Zdławiona moc VN 900
Autor Wiadomość
Piękny Marian 


Motocykl: vn 900 custom
VROC: 34573
Skąd: Kalisz
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   Zdławiona moc VN 900

Witam, kolegów.
Jak w temacie. Moja maszynka sprowadzona z zachodniej granicy ma zdławioną moc do 25kW.
Chyba? Z taka mocą według papierów został zarejestrowany.
Z tego co się doczytałem w papierach niemieckich to:
moc 25kW/4300 rpm/min
Ograniczenie otwarcia przepustnicy do 40 stopni
i jeszcze jakiś inne tam co do których trudno rozszyfrować.

Poz za tym na przepustnicy jest zamontowana blaszka uniemozliwiajaca otwarcie przepustnicy powyżej tych 40 stopni. Jest ona łatwo demontowalna ale nic to nie zmienia, bo silnik przy otwarciu przepustnicy powyżej jest praktycznie na odcieciu - tzn odcina go przy tvh około 40 stopniach otwarcia przepustnicy.

Czy ktoś z was zetkną się z vulcanem na wtrysku paliwa który był zblokowany?
_________________
by nasza radość trwała jak najdłużej

----AVATAR tymczasowy-----
 
 
Eden
[Usunięty]

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

:shoking: :surprise:

pierwsze słysze o czyms takim

moze podjedz do serwisu jakiegos sprawdzonego moze cos poradza
 
 
Piękny Marian 


Motocykl: vn 900 custom
VROC: 34573
Skąd: Kalisz
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

Właśnie grzebie w necie.
Udało mi się ściągnąć z netu z oficjalnego sklepu kawasaki książkę z częściami serwisowymi do mojego VN-a. No i oczywiście są oryginalne części blokujące moc.
Obie te pierdoły są wyszczególnione przy przepustnicy.
Jedną z nich zlokalizowałem i nawet zdjąłem z przepustnicy, o czym pisałem wcześniej. Ale ta druga pierdół to za Boga nie wiem do czego ja przypiąć i czy jest ona do czegoś potrzebna. Na schematach ta druga część nie jest z niczym połączona - po prostu zgupiałem.
_________________
by nasza radość trwała jak najdłużej

----AVATAR tymczasowy-----
 
 
marekfg 

Motocykl: HD Electra Ultra Classic
Skąd: Szamotuły
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

Hm, się zastanawiam po kiego grzyba jakiś germański inteligent działał w kierunku odwrotnym... No i nic mi nie przychodzi do głowy. 50 KM było za dużo, to mógł Simsonkiem dalej szaleć a nie VN kupować i szpetnie go okaleczać... Nie no, trzymam za Ciebie kciuki bracie żebyś tę żenującą blokadę skutecznie usunął, w końcu nie będzie Niemiec pluł nam w twarz... :D :yeee:
_________________
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
 
 
Daromax 


Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649
Skąd: Zabrze
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

:) Też się zastanawiam po jaką ch... re ta blokada , może dawał synowi popykać ??
 
 
Zombie 


Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250
Skąd: M-a
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

U nich tak jest. Pierwsze prawo jazdy na motocykl w wieku 18-24l dostaje się na ograniczoną moc.
_________________
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
 
 
Tedi 

Motocykl: Kawasaki VN 900 VULCAN CLASSIC
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

Tak czytam i sie zmartwiłem mam nadzieje że bez potrzeby bo ja jak dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu odbieram swojego VN 900 tylko że on z USA i mam nadzieje że nie znajdę takiego cuda w nim.
 
 
Piękny Marian 


Motocykl: vn 900 custom
VROC: 34573
Skąd: Kalisz
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

Zombie napisał/a:
U nich tak jest. Pierwsze prawo jazdy na motocykl w wieku 18-24l dostaje się na ograniczoną moc.


Tak dokładnie, tak jest u nich.

Ale.
Jutro będę dzwonił do serwisu podpytać się co wchodzi w skład takiego KIT-a (czyt. zestawu oryginalnego do zmniejszania mocy).
Póki co, a wydaje mi się to dziwne, odkręciłem to ustrojstwo (przedłużona płytka oporu otwarcia przepustnicy). W moim moto były założone dwie, jedna oryginalna przystosowana do osiągania mocy 35kW i druga ta dłuższa uniemożliwiajaca otwarcie przepustnicy w pełnym jej zakresie. I co?
Otóż, wydaje mi się,ale nie jestem pewien, że moto idzie lepiej i górnym zakresie obrotów ma więcej power-a. Gdy by tak było, że jest to tylko kwestia zmniejszenia otwarcia przepustnicy i w ten sposób pomniejszamy moc motocykla, to Niemiec chyba jest na tyle cwany, lub nieświadomy albo naiwny, że taka blokade na przepustnicy byle jaki motocyklista jest sobie w stanie zdjąć sam.

Jak kupowałem moto u delera Kawasaki to chłopaki mi mówili że moto jest zblokowane, i że to kwestia otwarcia przepustnicy i wystarczy tylko zdjąć blokadę z niej. O innych dodatkowych systemach (zmiana mapy wtrysku, ograniczenie układu dolotowego, itp) nie mówili. Albo nie chcieli powiedzieć, albo nie wiedzieli dokładnie jak z tym jest, albo się na tym znają. Nie wiem.

Z moich dzisiejszych obserwacji wynika, że jest to banalnie proste i banalnie naiwne montowanie tego typu blokad.
W tym momęcie jestem zadowolony z osiągów swojego moto z tym co było, a nie było źle.
Prędkość max z wiatrem i z lekkiej górki to około 138-140 km/h. Przy czym od 120 do tych 140 to całkiem sporo czasu mu to zajęło. Po zdjęci owego ustrojstwa, moto zbiera się dynamiczniej i bez problemu dochodzi do 130 km/h. Powrotna droga była pod wiatr i wzmożony ruch uliczny. Tak więc V max nie osiągnięty.
Dane techniczne producenta okreslają V max na 160 km/h.

Dla pewności będą drążył temat w serwisie tak dla potomnych.
Bo zastanawia mnie jedna kwestia a mianowicie - kwestia momentu obrotowego.
Czy nie został on również zmieniony?
_________________
by nasza radość trwała jak najdłużej

----AVATAR tymczasowy-----
 
 
Piękny Marian 


Motocykl: vn 900 custom
VROC: 34573
Skąd: Kalisz
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

Tedi napisał/a:
Tak czytam i sie zmartwiłem mam nadzieje że bez potrzeby bo ja jak dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu odbieram swojego VN 900 tylko że on z USA i mam nadzieje że nie znajdę takiego cuda w nim.


Bez obaw.
Szperałem trochę temat i nie znalazłem aby moto w USA miały montowane/ograniczane moce.

Takie ustrojstwo znajdziesz tylko (przeważnie) w moto z Niemiec i to w dodatku jeżeli właściciel od którego pochodzi moto był świeżo upieczonym motocyklistą.
:yeee:
_________________
by nasza radość trwała jak najdłużej

----AVATAR tymczasowy-----
 
 
Zombie 


Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250
Skąd: M-a
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

Piękny Marian napisał/a:
Prędkość max z wiatrem i z lekkiej górki to około 138-140 km/h. Przy czym od 120 do tych 140 to całkiem sporo czasu mu to zajęło

I to jest normalna praca 900-tki.
Piękny Marian napisał/a:
to Niemiec chyba jest na tyle cwany


Żaden z nich nie pomyśli nawet o kombinowaniu. Taki naród. Nie wolno, to nie wolno i już :mrgreen:
_________________
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
 
 
Tedi 

Motocykl: Kawasaki VN 900 VULCAN CLASSIC
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

Piękny Marian napisał/a:
Bez obaw.

Mam taką nadzieje że bedzie tak śmigał :pedzi:
 
 
Szczota 


Motocykl: Honda VTX 1800C
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

Zombie napisał/a:
U nich tak jest. Pierwsze prawo jazdy na motocykl w wieku 18-24l dostaje się na ograniczoną moc.


Dokładnie tak mają, w sensie ograniczenie mocy do 25 KM przy prawku do 24 roku życia, potem kolejny egzamin i moc o ile dobrze pamiętam 60 KM, a na koniec dopiero dostają maxa.
No chyba, że ostatnio coś się pozmieniało w ichnich przepisach ruchu drogowego.
I nawet jak się małolaty rozbijają szlifierkami pojemności 600 albo większymi, to zdławionymi (Niemcy wyznają zasadę- dostaniesz pełną moc, jak się jeździć nauczysz i obycia z maszyną)
_________________
Pozdrawiam
__
Marcin
 
 
Eden
[Usunięty]

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012   

tu nie chodzi o to zby to trudno zdjac bylo

poprostu jest taki przepis i blokada zkladana aniemiec nie beddzie kombinowal

to tak jak ze skuterami, zwezke mozna łatwo wyjac i smiga szybciej

w niemczech tego nikt nie wyciagnie bo tak nie wolno, w polsce wszyscy od razu by wyjeli

taka mentalnosc

ja w swoim mam powercomandera III

i konikow jest troche wiecej
fajna sprawa
przyszedl tak ze stanow, u nas niestety 1500zl to kosztuje i troche to jest drogo

ale roznica jest bo kolega ma vn 900 bez PC i roznica jest spora
 
 
Tedi 

Motocykl: Kawasaki VN 900 VULCAN CLASSIC
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Kwi 23, 2012   

Eden napisał/a:
powercomandera III


Możesz jaśniej to naświetlić co to takiego ?
 
 
Edmund 

Motocykl: Kawasaki vulcan vn 900
Skąd: Andrychów
Wysłany: Sob Lip 15, 2017   blokada 25kw

W komplecie 25kw jest blaszka na gażnik i zworka z wtyczką która znajduje się pod siedzeniem pod pokrywą akumulatora koło plusa po prawej stronie ,trzeba ją wypiąć .
 
 
Duch 


Motocykl: kawasaki
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: Nie Lip 16, 2017   

a po zamontowaniu tego ustrojstwa moto:
jedzie szybciej, mniej pali czy jak ??
_________________
,,Bazyl - jest Bóg czy go niema ?
niema boga - jest motór !"
 
 
ciecio 


Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie Lip 16, 2017   

Duch napisał/a:
a po zamontowaniu tego ustrojstwa moto:
jedzie szybciej, mniej pali czy jak ??


Raczej spełnia wymagania na niższą kategorię prawa jazdy
U nas np. do 35kW to jest kategoria A2
_________________
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
Ostatnio zmieniony przez ciecio Nie Lip 16, 2017, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Edmund 

Motocykl: Kawasaki vulcan vn 900
Skąd: Andrychów
Wysłany: Sro Lip 19, 2017   

motor ma mniej mocy ponieważ blaszka ogranicza otwarcie przepustnicy o połowę czyli manetka gazu obraca się tylko do połowy. zworka wsadzona w gniazdko KDS pod siedzeniem po prawej zmienia ilość podawanego paliwa przez motor i w praktyce motor jeżdzi jakby płynniej oczywiście to tylko moje prywatne odczucie .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011