Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Zbiornik paliwa demontaż PILNIE!!!
Autor Wiadomość
Abhor 

Motocykl: Kawasaki VN
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Paź 31, 2016   Zbiornik paliwa demontaż PILNIE!!!

Panowie i Panie jak zdemontować zbiornik paliwa w Kawasaki VN 1500 Clasic 2005 rok wersja USA? Pilnie proszę o pomoc bo zdemontowałem już błotniki i chce to odstawić do lakiernika a to pieroństwo mnie trzyma :wall:
 
 
Skiba1 


Motocykl: VN 1500FI Classic, GTR 1000 '92, Zdzira '97
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Paź 31, 2016   

https://www.vulcanrider.s...ervice-manuals/


Manual:
2000-2008 Vulcan 1500 Classic Fi, 568 pages, about 14 MB .pdf file
od strony 105

powodzenia !
_________________
Pozdrawiam
Michał
T: 607-312-526
 
 
Abhor 

Motocykl: Kawasaki VN
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Paź 31, 2016   

usunąłem już wszystko ale została mi kostka na rurce jak ją zdemontować czy to się wciska czy wyciąga???
 
 
Kater 


Motocykl: vn 1500 nomad
VROC: 35878
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Pon Paź 31, 2016   

Po obu stronach owej kostki są małe kwadraciki, należy je równocześnie wcisnąć i wyciągnąć kostkę.
 
 
Abhor 

Motocykl: Kawasaki VN
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Paź 31, 2016   

Wszystko zrobione klamoty u lakiernika. Dzięki za pomoc
 
 
Skiba1 


Motocykl: VN 1500FI Classic, GTR 1000 '92, Zdzira '97
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Paź 31, 2016   

Abhor,

to jak już wypijesz piwko zwycięstwa to napisz proszę jakieś streszczenie z przebiegu prac
będę niedługo brał się za wyminę płynu chłodniczego - a do tego trzeba zrzucić bak, na coś specjalnie trzeba zwrócić uwagę?

a tak swoją drogą przyda się na forum informacja co i jak :) jakby się trafił jakiś co 1-y raz to robi.

z góry dzięki
_________________
Pozdrawiam
Michał
T: 607-312-526
 
 
Skrobel 


Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Wto Lis 01, 2016   

Chłopaki, zdjęcie baku w 1500 to naprawdę żadna filozofia. Po odkręceniu śrub (zakładam, że konsola już zdjęta i odpięta wiązka od licznika) lekko unosimy bak i wkładamy pod spód grubą szmatę, bo jak się odepnie wężyk od pompy to zawsze troszkę paliwa z niego poleci. Odpinamy wszystkie wężyki i bak jest wolny.
Przy zakładaniu niczego nie trzeba odpowietrzać tylko założyć wszystkie wężyki.

Bak zdejmowałem raz nawet w trasie - odkręcenie siodła, konsola, śruby i wężyki - ok. 10 minut.

Gorzej z płynem chłodniczym, bo tu odpowietrzanie się kłania.

(teraz to jestem mądry, a w czerwcu miałęm podobne problemy do Was :) Opis w serwisówce wydaje się zbyt skomplikowany)
_________________
LwG
Łukasz czyli Skrobel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011