Strona Główna
 Zloty  FAQ  Szukaj  Kalendarz Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Rudy
Sob Mar 08, 2014
Drifter 1500
Autor Wiadomość
Andrew 

Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802
Skąd: Będzin
Wysłany: Pon Gru 05, 2011   

Juzwa napisał/a:
No! Się w końcu poskładałem z tym moim sprzęgłem


Robiłeś sam czy w serwisie ?
 
 
GRISZKA 

Motocykl: byłVN 1500 Classic Tourer,Goldwing 1500
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Gru 05, 2011   

Juzwa napisał/a:
No! Się w końcu poskładałem z tym moim sprzęgłem. Motocykl zap...la, że aż miło. Po prostu nieustający banan na gębie. Nie przyglądałem się pompie wody, ale na razie nie tykam tego co nie muszę. Stopniowo dojdę do pozostałych części wymagających wymiany/naprawy.
Teraz się chcę nacieszyć sprzętem, przynajmniej dopóki śniegu nie ma, można latać.
Zawsze powtarzałem, że najlepszą rehabilitacją po wypadku jest jazda na motocyklu. :)
Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za pomocne rady.

Witajcie!Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę możliwości polatania na moto.Mój w ubiegłym tygodniu sie rozd....cył na dobre.Stukał,dwonił od dłuższego czasu aż wreszcie ....Od dawna słyszałem,że coś jet nie tak,ale reszte opowiem w "moim "wątku.Gratuluję poskładania moto.Pozdrawiam Griszka.
 
 
Andreas 

Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon Gru 05, 2011   

no nuż na twoim miejscu zainteresował bym się tą pompką , lepiej chyba wiedzieć czy w każdej chwili moto moze stanąć z powodu walnietej zębaki czy może można jeździć bez obaw... ale to twoja sprawa. :wall:
_________________
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
 
 
Juzwa 


Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pon Gru 05, 2011   

Andrew napisał/a:
Robiłeś sam czy w serwisie ?

Sam.
Tylko, żeby odkręcić/zakręcić tę śrubę centralną musiałem sobie pomóc w zaprzyjaźnionym warsztacie, kluczem pneumatycznym.
Uszczelkę pod dekiel, składanie reszty do kupy u siebie, w garażu.
Dla mnie to miejsce "święte", coś muszę sam podłubać, uciekam tam, żeby się odciąć od zwariowanego świata.

Andreas napisał/a:
no nuż na twoim miejscu zainteresował bym się tą pompką , lepiej chyba wiedzieć czy w każdej chwili moto moze stanąć z powodu walnietej zębaki czy może można jeździć bez obaw... ale to twoja sprawa.

Pompka nie zając, zrobi się :) . Póki pogoda, żona, dzieci, czas i pieniądze pozwalają, to chcę polatać. Tym bardziej, że miałem przymusowe wakacje i od motocykla i od pracy i od reszty. Noga się podgoiła, więc jeżdżę. :)
Tym bardziej, że teraz czuję ile "pary" ma ten silnik :) , radości daje tyle co pierwszy motocykl w życiu. ;)
Po za tym, cóż nam pozostało? Korzystać, jeżeli się tylko da (znaczy póki się daje rady :D )
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki serdeczne. Na pewno się przypomnę, jak mi coś "klęknie" w drifterze.
_________________
http://bikepics.com/members/juzwa/
 
 
Yamak 


Motocykl: Vn 1500 Nostradamus
VROC: 31253
Skąd: Przasnysz
Wysłany: Pon Gru 05, 2011   

No to pięknie. Ale jak się nacieszysz, to za radą Andreasa zrób w wolnym czasie ten napęd pompy oleju. Ja miałem plastikowy. Pierdyknął mi w trasie. Stres jak cholera. Teraz mam metalowy i jest miodzio. Naprawdę warto.
_________________
Zarażony A1Vn1500
VROC #31253
Bike - Nostradamus
 
 
Juzwa 


Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Wto Gru 06, 2011   

Cześć.
Jasne, że będę sukcesywnie wymieniał/naprawiał, chuchał i dmuchał.
Teraz i tak jest za zimno na dłuższe wypady, tak sobie tylko 'koło komina' latam. Jak się przyglądam, to jest wiele rzeczy, które chciałbym zrobić przed sezonem, nie wiem czy mi się uda. Na przykład patent na wyjmowanie kół, czyszczenie felg i szprych, na pewno przed sezonem chciałbym zrobić wymianę oleju i uszczelniaczy w lagach. Jeszcze kilka innych patentów łazi mi po głowie, gmole, lightbary, i takie tam, może trochę przerobię malowanie. No i na pewno chciałbym korzystać (w miarę możliwości) z wiedzy szacownego grona Vulcanerii ;) .
Po rzędowych czwórkach i V-ce 4-ro cylindrowej, Drifter jest dla mnie czymś nowym, jak w temacie mechaniki i jazdy. Poprzednie były i lżejsze, i wymagały nieco innej jazdy, inna pozycja za kierownicą, wszystko było inne.
Pozdrawiam
_________________
http://bikepics.com/members/juzwa/
 
 
Primo 


Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 37499
Skąd: Zambrów / Radoszyce
Wysłany: Pon Mar 07, 2016   

A mnie zastanawia sprawa pytam głownie znawców tematu czy bez klucza udarowego jest szansa odkręcić główna nakrętkę ?? Kolejne pytanie to czym zblokować później sprzęgło przy dokręcaniu ??
_________________
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Badger
Copyright by Vulcaneria.pl © 2011