zalane kanaliki świec olejem

Cebelek
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 15, 2016
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

zalane kanaliki świec olejem

Post autor: Cebelek » pn lut 15, 2016

Witam wszystkich mądrzejszych o de mnie w tym temacie.
Posiadam od października vn 1500 classic z 96 roku. Kilka dni temu dostrzegłem że w kanalikach świec jest mokro. Kiedy odkręciłem świece i wsadziłem palec w kanalik gdzie się wkłada klucz do świec stwierdziłem że to jest olej. Wytarłem wszystko ładnie szmatką, wkręciłem świece, odpaliłem motocykl na parę minut, sprawdzam i znowu jest olej w kanalikach. Czy wiecie z jakiego powodu on tam się pojawia???

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pn lut 15, 2016

Tam gdzie wkręcasz świece (przedni cylinder po lewej i tylny po prawej ), pod tulejami są oringi.
To zapewne ich wina
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Cebelek
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 15, 2016
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Cebelek » pn lut 15, 2016

ok, ktoś mi też tak powiedział ,ale dodał że żeby to naprawić to trzeba silnik wyjąć i odkręcić pokrywy zaworów i dopiero od góry się dostanę do tych oringów.
TO PRAWDA?

Sztandar
Posty: 921
Rejestracja: pn sie 20, 2012
Miejscowość: Szczyty
Motocykl: drag star 1100
VROC: 0

Post autor: Sztandar » wt lut 16, 2016

Ależ skąd, wykręć świece, dopasuj duży klucz typu inbus i wykręć te tuleje, gwint normalny czyli odkręcasz w lewo. Jak będziesz miał odkręcone i zobaczysz jak to wygląda to od razu zobaczysz w czym problem. Przy dokręcaniu zachowaj ostrożność, można przesadzić i tuleja pęknie :ok:
Bo liczy się droga, nie cel.

Cebelek
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 15, 2016
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Cebelek » wt lut 16, 2016

O ile się orientuje to na tych tulejach są dwa gumowe pierścienie, to je trzeba wymienić?

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » wt lut 16, 2016

Tak, zacznij od tego.
Jak będziesz potrzebował oringi, to pisz na PW
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Cebelek
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 15, 2016
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Cebelek » wt lut 16, 2016

Zeus, brachu ,jak jesteś przekonany że wymiana oringów pomoże to pewnie że ich będę potrzebował ,tylko daj mi chwilę muszę wykombinować taki klucz do odkręcenia tych tulei.

dodeks
Posty: 172
Rejestracja: śr sty 19, 2011
Miejscowość: Płaza
Motocykl: vn 1500 nomad
VROC: 0

Post autor: dodeks » wt lut 16, 2016

Klucz świetnie się sprawdza z nakretki zakuwki do węża pneumatucznego ma rozmiar 27mm!

Cebelek
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 15, 2016
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Cebelek » pn lut 29, 2016

Dziękuję wszystkim za cenne wskazówki. Wszystko naprawione i jest sucho. Wielkie dzięki i pozdrawiam. :goldas:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą