Strona 1 z 2

membrany przyśpieszaczy VN-15

: wt cze 11, 2013
autor: bzq
Kur...człowiek chciał jechać 1 raz na Vulcanerie i na 3 dni przed rozgrzebał motór
Miałem problemy ze ssaniem...znaczy się w ogóle nie działało, odrazu się zalewał na ssaniu. Ale to nie problem...tylko że przy silnym odkręceniu manetki motor staje zamiast rwać do przodu...jakoś tego nie rozwiązaliśmy przy remoncie. Rozmontowaliśmy dzisiaj gaźniki i okazało się że obydwie membrany/zawory "przyśpieszaczy'' są sparciałe. Z tego co wiem to się to nazywa AIR-CUT.
Obrazek

No chyba że ktoś ma inny pomysł...czas goni. Jutro tz się dziś muszę to zamówić

: śr cze 12, 2013
autor: Konrad
Pisz do Zeusa zapewne pomoże w temacie

: śr cze 12, 2013
autor: bzq
Wujek Larsson pomógł...oby na jutro doszło

: śr cze 12, 2013
autor: bzq
Kolejnym problemem jest to że cieknie mi kranik paliwa...na szczęści tylko w pozycji Rezerwy.Problem jest taki,że dziadostwo nie rozbieralne jest, przynajmniej tak nam się wydaje. Nawet nie chce wiedzieć ile kosztuje orginał

: śr cze 12, 2013
autor: Zeus
347 pln ;)

: śr cze 12, 2013
autor: bzq
dzięki...chyba wolę podłączyć bez kranika albo poszukam jakiegoś z komarka

: śr cze 12, 2013
autor: Radio
Na takim oszczędzaniu daleko i długo nie pojedziesz :(

: śr cze 12, 2013
autor: bzq
no ale 350 nie dam za kawałek pokrętła

: śr cze 12, 2013
autor: Radio
Wiesz, zrobisz jak będziesz uważał...... dzisiaj kranik, jutro opona używka bo nowa jest droga,itp....... może poszukaj używanego lecz sprawnego, wyjdzie taniej.

: śr cze 12, 2013
autor: bzq
szukam szukam

: śr cze 12, 2013
autor: Daromax
bzq pisze:Kolejnym problemem jest to że cieknie mi kranik paliwa...na szczęści tylko w pozycji Rezerwy.Problem jest taki,że dziadostwo nie rozbieralne jest, przynajmniej tak nam się wydaje. Nawet nie chce wiedzieć ile kosztuje orginał
:) Ciekawe co nastepne ? problemy lubia iśc parami :ok:

: czw cze 13, 2013
autor: bzq
Dzięki za wsparcie...

: czw cze 13, 2013
autor: bzq
niemożliwe jest możliwe:)
Części doszły...pasują.Gaźniki poskładane, wujek larsson się sprawdził:)
A co najważniejsze...kranik paliwa jest jednak do rozebrania....jak ktoś nie wierzy to załączam zdjęcia
http://www.fotosik.pl/u/bzq69/album/1465577
Chyba sami Japończycy tego nie wiedzieli i nie opisali tego w serwisówce:)
Ale na szczęście Polak potrafi.
Mógłby ktoś wymyślić zestaw naprawczy bo wszystko oczywiście nietypowe. Tą gumkę to jeszcze jakoś wytniemy ale o-ring 17mm x 1,5 mm.
W garażu mamy o-ringów jakieś 1000000000 milionów ale oczywiście żaden nie pasuje.
Jutro poszukiwania

: pt cze 14, 2013
autor: bzq
O-ring namierzony a gumę się wytnie

: pt cze 14, 2013
autor: Radio
Czyli jednak można :p za to teraz będziesz śmigał aż miło :)

: pt cze 14, 2013
autor: bzq
normalnie pasmo sukcesów
Nie kapie mi z końcówki...hehe znaczy się z kranika
Zastosowałem bardzo tani zestaw naprawczy:
40 gr...tyle mnie kosztował o-ring a reszt to rękodzieło i czas poświęcony...
Wszystko poskładane i pierwsza wieczorna jazda zaliczona.
Wnioski:
Nie ma "dziury'' przy przyśpieszaniu, gaz chodzi lepiej...przy niskiej prędkości nie ma rwania.
Nie wiem czy ssanie dobrze działa, na początku przy wyciąganiu dźwigni zgasł...później jak motór już się nagrzał jak ssanie wyciągnąłem do końca na początku przygasł a później obroty poszły w górę. To tak jak by silnik dostawał więcej paliwa ale trochę za mało powietrza.
Jutro sprawdzimy na zimno.
No i jeszcze czeka mnie synchronizacja gaźników

: sob cze 15, 2013
autor: Kristofer
Potrzeba matką Wynalazku :ok:

: sob cze 15, 2013
autor: bzq
Ludzie na zlocie a ja grzebie w motórze...głupi byłem wiec tak mam.
Wiec tak:
- kranik nie przepuszcza, chociaż ciężej chodzi czyli guma spuchła...spoko w razie czego zastosujemy inną,
- ssanie działa na zimnym silniku,
- za pomocą kawałka wężyka i strzykawki sprawdziliśmy poziom paliwa gaźniku i cos jest nie tak...Obrazek
a u mnie pokazuje na górnej granicy zbiorniczka...tego który można odkręcić...Obrazek

aaa dobra jutro skończę a ogólnie po robocie wygląda to tak...http://www.fotosik.pl/video/41ba89326fa32bad.html

: ndz cze 16, 2013
autor: Radio
..... to podnieś poziom paliwa i po sprawie.

: pn cze 17, 2013
autor: bzq
Nie rozumiemy się.
Podłączyliśmy wężyk do spustu z gaźnika, odkręcimy śrubę spustową i poziom paliwa ustabilizował się na górnej granicy zbiorniczka (na zdjęciu 2). Jeśli paliwo byłoby na poziome dolnej śruby Zaworu AIR-CUT (na zdjęciu 1) paliwo mogłoby się wlewać do cylindra...?

Obrazek