Kawasaki VN 1600 Mean Streak

Goliat
Posty: 7
Rejestracja: ndz maja 12, 2013
Miejscowość: Mielec
Motocykl: Kawasaki Mean Streak
VROC: 0

Kawasaki VN 1600 Mean Streak

Post autor: Goliat » ndz maja 12, 2013

Witam,
Chciałbym się przywitać z wszystkimi urzytkownikami forum i podzielić się moim proglemem. Jestem posaidaczem VN 1600 Mean Streak od jakiś dwóch tygodni ( puste wydechy V&H filtr K&N itd.). Przy zakupie nie było żadnego problemu z odpaleniem moto. Jednak po zakupie mam mały proglem przy odpalaniu zimnego motocykla tzn. nie pali za pierwszym razem lub złapie i się udusi, po drugim razie złapie ale kaszle i powoli wchodzi na obroty jakieś od 900 do 1000 i trzyma równo pracuje. Zastanawia mnie fakt czy działa u mnie automatyczne ssanie bo wydaje mi się że moto powinno palić za pierwszym razem ( ma przejechane jakieś 16000 km) i wskakiwaś na 1500 i po osiągnięciu odpowiedniej temeratury oleju spadać do 900 i trzymać. U mnie niestety odpalenie wiąże się z duszeniem i kasłaniem:( Może ma ktoś podobne problemy lub jakieś sugestie.
Pozdrawiam wszystkich urzytkowników Goliat :)

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » ndz maja 12, 2013

Jak ja kupiłem mojego VN-a (a raczej razem z Mariolą kupiliśmy naszego), to co jakiś czas (bo śnieg leżał i nie dało się jeździć) chodziłem do garażu go odpalać, żeby chociaż sobie posłuchać jak chodzi :D . Po kilku takich odpaleniach (bez należytego rozgrzania) zaczął palić coraz gorzej, potem na jednym a w końcu wcale. Okazało się, że takie krótkotrwałe uruchomienia źle działają na świece. Po wymianie świec wszystko wróciło do normy... Teraz pali na dotyk, ale jeździ się :)
Piszesz, że moto masz od niedawna, więc może to ten sam problem...

Goliat
Posty: 7
Rejestracja: ndz maja 12, 2013
Miejscowość: Mielec
Motocykl: Kawasaki Mean Streak
VROC: 0

Post autor: Goliat » ndz maja 12, 2013

Dzięki Krzysio za odpowiedz. Świece mam nowe a codziennie robie moim potworem:) do 30 km. Mój problem polega na tym, że jak go pale za pierwszym razem to tak jakby mu paliwa broakowało. Pojechalem do mechanika i zobacze co mi ciekawego chłop powie - ale pewnie bez podpięcia pod kompa się nie obejdzie

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3699
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn maja 13, 2013

Po lewej stronie przy ramie masz dźwignie ssania. Spróbuj wyciągnąć i sprawdzić czy zapytali lepiej. Po prawej stronie pod obudowa filtra powietrza masz pokrętło regulacji niskich . Kręcąc w prawo zwiększysz je. Motocykl będzie może na jałowym gorzej brzmiał, ale może to jest przyczyną.

To sa najprostsze sprawy do sprawdzenia. Potem szukaj dopiero dalej.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Goliat
Posty: 7
Rejestracja: ndz maja 12, 2013
Miejscowość: Mielec
Motocykl: Kawasaki Mean Streak
VROC: 0

Post autor: Goliat » pn maja 13, 2013

Macku dzieki za odpowiedz ale po lewej stronie przy ramie nie mam żadnej dzwigni ssania. Po prawej stronie mam regulacje niskich ale to przy odpalaniu nie pomaga. Mam moto z 2005 roku wersja amerykańska i nie mam dzwigni ssania po lewej stronie ramy - teraz się zastanawiam czy pod bakiem istnieje jakieś ustrojstwo które można nazwać automatycznym ssaniem lub rządi nim oprogramowanie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3699
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn maja 13, 2013

Nie masz tej dźwigni w 1600??? Nie chce mi się wierzyć...

Obrazek
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Goliat
Posty: 7
Rejestracja: ndz maja 12, 2013
Miejscowość: Mielec
Motocykl: Kawasaki Mean Streak
VROC: 0

Post autor: Goliat » pn maja 13, 2013

Maćku :) nie mam ssania w zaznaczonym miejscu - to że mam akurat to moto od dwóch tygodni nie znaczy ze nie miałem poprzednio innych - wiem co to ssanie albo jak wygląda i gdzie zazwyczaj powinno być:) Pozdrawiam serdecznie

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pn maja 13, 2013

:) Pytanie masz wtryski ??

Goliat
Posty: 7
Rejestracja: ndz maja 12, 2013
Miejscowość: Mielec
Motocykl: Kawasaki Mean Streak
VROC: 0

Post autor: Goliat » pn maja 13, 2013

Tak moto na wtrysku:)

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3699
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn maja 13, 2013

Goliat pisze:Maćku :) nie mam ssania w zaznaczonym miejscu - to że mam akurat to moto od dwóch tygodni nie znaczy ze nie miałem poprzednio innych - wiem co to ssanie albo jak wygląda i gdzie zazwyczaj powinno być:) Pozdrawiam serdecznie
Nie o to mi chodziło, że się nie znasz czy coś. Po prostu masz ten sam silnik co ja, na obrazku i każdy znany mi VN 1600. I w każdym ssanie w tym miejscu jest. ??

Nie zmienia to jednak faktu, że do 0 st. u mnie problemów z odpalaniem nie ma żadnych.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Goliat
Posty: 7
Rejestracja: ndz maja 12, 2013
Miejscowość: Mielec
Motocykl: Kawasaki Mean Streak
VROC: 0

Post autor: Goliat » pn maja 13, 2013

No to niestety u mnie nie ma :) pozdro

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » pn maja 13, 2013

Jeśli to moto na wtrysku, to stawiam na czujnik temperatury silnika. Komputer "myśli", że silnik jest cały czas rozgrzany. Kiedyś miałem coś takiego w samochodzie, tylko w drugą stronę, to znaczy palił elegancko pod warunkiem, że był zimny. Jak się rozgrzał, to nie jechał, gasł i uruchomienie graniczyło z cudem... Co gorsza podłączenie komputera diagnostycznego nic nie wykazywało.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn maja 13, 2013

MaciekSz pisze:
Goliat pisze:Maćku :) nie mam ssania w zaznaczonym miejscu - to że mam akurat to moto od dwóch tygodni nie znaczy ze nie miałem poprzednio innych - wiem co to ssanie albo jak wygląda i gdzie zazwyczaj powinno być:) Pozdrawiam serdecznie
Nie o to mi chodziło, że się nie znasz czy coś. Po prostu masz ten sam silnik co ja, na obrazku i każdy znany mi VN 1600. I w każdym ssanie w tym miejscu jest. ??

Nie zmienia to jednak faktu, że do 0 st. u mnie problemów z odpalaniem nie ma żadnych.
Może kupił z urwaną ;) 1600 powinno mieć linkę ssania
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 100
Rejestracja: ndz maja 13, 2012
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: VN900 Classic, Yamaha T-Max 530
VROC: 0

Post autor: marekm » wt gru 03, 2013

Abrams pisze:Może kupił z urwaną ;) 1600 powinno mieć linkę ssania
Niewykluczone. Na rysunku poniżej (dot. modelu 2007) poz. 26.

Obrazek

PS. Wiem, że to stary wątek, ale poszukuję info na temat Mean Streak'a, więc przy okazji wrzuciłem ten rysunek.

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 654
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » czw gru 05, 2013

Autor wątku twierdził, że ma wtrysk. Skoro ten silnik go nie ma i są gaźniki, to sprzedawca wprowadził go w błąd. Ciekawe, czy już jest z motocyklem OK?
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3699
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » czw gru 05, 2013

Mars pisze:Autor wątku twierdził, że ma wtrysk. Skoro ten silnik go nie ma i są gaźniki, to sprzedawca wprowadził go w błąd. Ciekawe, czy już jest z motocyklem OK?
A gdzie wyczytałeś, że są gaźniki?
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 654
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » czw gru 05, 2013

MaciekSz pisze:
Mars pisze:Autor wątku twierdził, że ma wtrysk. Skoro ten silnik go nie ma i są gaźniki, to sprzedawca wprowadził go w błąd. Ciekawe, czy już jest z motocyklem OK?
A gdzie wyczytałeś, że są gaźniki?
Niejaki MaciekSz napisał w tym wątku post w dniu 13.05'13, w którym napisał, że ma taki sam silnik, jak autor wątku i że musi być dźwigienka ssania. Znasz go? ?? Takowe nie występują w motocyklach z silnikiem "na wtrysku", więc jest/są gaźnik/gaźniki.
Autor twierdził, że ma wtrysk. Wycofujesz swoją wypowiedź?
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
Dycha
Posty: 1570
Rejestracja: czw gru 15, 2011
Miejscowość: Białystok
Motocykl: Byl VN1600 VARADERO 1000
VROC: 34795

Post autor: Dycha » czw gru 05, 2013

Kolego własnie silniki na wtrysku mają dżwigienkę ssania mam 1600 clasica na wtrysku i jest w nim ssanie

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » czw gru 05, 2013

w mean streaku 1600 również ;]
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

Awatar użytkownika
Zdziś
Posty: 2085
Rejestracja: czw cze 24, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 NOMAD
VROC: 34481

Post autor: Zdziś » czw gru 05, 2013

Tu widać że jest

Obrazek
zdziś

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą