kupno VN900

Rafuss
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 14, 2015
Miejscowość: Toruń
Motocykl: shadow
VROC: 0

kupno VN900

Post autor: Rafuss » pt lip 31, 2015

witam jadę dziś oglądnąć motocykl poproszę na szybko o kilka porad na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie VN900 2007 wersja EU jakieś strategiczne pkt./miejsca oto link do ogłoszenia http://allegro.pl/show_item.php?item=5535182033

Kolba
Posty: 183
Rejestracja: czw paź 02, 2014
Miejscowość: SRC
Motocykl: VN 900 Classic, HD Electra
VROC: 37533

Post autor: Kolba » pt lip 31, 2015

cześć wygląda nieźle trochę mały przebieg jak na ten rocznik i cena konkurencyjna {co to znaczy lżejszy niż inne modele} newralgiczny punkt jest pod bakiem zobacz spawy czy śruby jednakowe czy nie za nowe przy jeździe czy nie znosi powodzenie napisz jak obejżysz :thumbup:
kolba

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » pt lip 31, 2015

Nędzne zdjęcia.
Na pierwszy rzut oka wydać, że przedni błotnik z przodu podcięty, podesty tył na przód założone, nieoryginalne lusterka.
Nie lepiej kupić drożej coś normalnie wyposażonego? Jak do tego dołożysz gmola, spacerówki, szybę, oparcie, normalne sakwy, to może się on okazać jednym z droższych egzemplarzy na rynku... Akcesoria są drogie, nawet te nieoryginalne.

No chyba, że chcesz jeździć tak jak jest. Ale np podesty w VN 900 są wygodne tylko dla przeciętnego Japończyka, czyli max 160 wzrostu. Powyżej tego przydałoby się po 2 kolana w każdej nodze, albo przynajmniej wywichnięte stawy biodrowe...

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » pt lip 31, 2015

Prawda, ja bym poszukał lepiej wypasionego. Szybko zaczniesz go ubierać i wtedy się kapniesz że jednak może lepiej było brać trochę drożej ale z oryginalnymi dodatkami. Tutaj nawet gmola nie ma. Być może był ale pogięty i został zdjęty, podobnie jak szyba... Nie wiem, może ich faktycznie nie było ale... Bieda aż piszczy...
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Rafuss
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 14, 2015
Miejscowość: Toruń
Motocykl: shadow
VROC: 0

Post autor: Rafuss » pt lip 31, 2015

dzięki za odpowiedzi ze bida to wiem bo widać :D będę chciał urwać z ceny 1.5k jeżeli się uda na pierwszy zakup akcesorium a moto jak nie będzie nosić śladów kolizji czy wypadku to może bym się skusił tak na prawdę najbardziej nie pasuje mi kolor ciekawe jak wygląda na żywo. i dziękuję za sugestię o śrubach itp może jeszcze jakieś sugestie :p

Rafuss
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 14, 2015
Miejscowość: Toruń
Motocykl: shadow
VROC: 0

Post autor: Rafuss » pt lip 31, 2015

posiadam jeszcze dwa filmiki przesłane przez sprzedającego proszę zerknąć może ktoś coś podpatrzy jeszcze :oops:
https://www.dropbox.com/sh/8l4w1cjqwtaw ... lQrVa?dl=0

Rafuss
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 14, 2015
Miejscowość: Toruń
Motocykl: shadow
VROC: 0

Post autor: Rafuss » pt lip 31, 2015

No i nie pojechałem do sprzedającego przez telefon zadałem kilka pomocniczych pytań między innymi o obciętym przednim błotniku lakierowaniu gośc potwierdził ingerencję naprawczą w motocykl a cena już była ustalona na 13500zł :)

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » sob sie 01, 2015

A ja myślę że fajny taki golas.
Szyba sakwy i reszta pierdół nie ma znaczenia najważniejsze jest vin prześwietlić.
Podcięty błotnik dobrze wygląda a lusterka o niebo fajniejsze od tych paletek pingpongowych fabrycznych . Cena jeśli by była 13,5 i vin ok to warto.
No chyba że kabrioletu szukasz ale wtedy nie 900setka.
SPRAWDŹ jak był uszkodzony !!!
--

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » sob sie 01, 2015

Zgadzam się z przedmówcą jeśli VIN prześwietlisz i nie będzie stanu złomowego to motocykl wart swej ceny.

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 483
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » sob sie 01, 2015

Moto jest z EU, więc z historią po VIN-ie może być różnie.
Nie jest tak prosto jak z sprzętami z USA.

Proponuję sprawdzić jeszcze tutaj:
https://historiapojazdu.gov.pl/

Potrzebujesz VIN, nr rejestracyjny i datę pierwszej rejestracji, wszystkie dane są w dowodzie rejestracyjnym.
Dowiesz się ilu moto miało właścicieli w Polsce i kiedy zostało sprowadzone.

Oczywiście nic nie zastąpi porządnych oględziń, najlepiej w specjalistycznym warsztacie lub w ASO.
Koszt takiej usługi to około 300zł.
W razie czego lepiej stracić trzy stówki niż wtopić kilkanaście tysięcy.

POWODZENIA
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą