Strona 1 z 1

VN800 stracił moc

: pt cze 21, 2013
autor: smokin
Dziś rano pojawiły się niepokojące objawy: gaśnie na luzie i całkowity brak mocy podczas jazdy (jakoś się kula ale strasznie słabo i to jedynie przy znacznie mocniej odkręconej manetce ;/)
uczucie jakbym nie jechał 800 a 250 ;/
tankowałem ostatnio na stacji i od tego tankowania zrobiłem z 50km
Trefne paliwo?

filtr powietrza czysty, świece zmieniane z 2 tygodnie temu, wszystkie płyny są, z aku problemów nie ma

oba gary palą - nie czuć różnicy wczoraj / dziś po przyłożeniu ręki do wydechów

: pt cze 21, 2013
autor: Zeus
Ciśnienie w cylindrach? Albo może paliwa mało dostaje

: pt cze 21, 2013
autor: Mayones
Ja takie objawy miałem przy jeździe na jednym garze, problemem był "zepsuty" kabel od cewki.

: pt cze 21, 2013
autor: smokin
Pewno masz rację, sprawdziłem raz jeszcze i jeden kolektor po ok 10s pracy zimny drugi bardzo ciepły chociaż niczym nie pluje z rur ;/

: pt cze 21, 2013
autor: Mayones
U mnie na dwa razy za drugim tylko pluł paliwem z wydechu.

: pt cze 21, 2013
autor: smokin
wrócę do chaty koło 17 to rozkręcam moto i sprawdzam świece - mam nadzieję że to tylko taka pierdoła bo szkoda pogody na dłubanie
mam też nadzieję że dojadę nim do domu bez większych problemów ;)

: pt cze 21, 2013
autor: Radio
Stawiam na świecę.... smokin, jeżeli nie pali na jeden gar to nie ryzykuj jazdy bo skończy się wizytą u mechaniora.

: pt cze 21, 2013
autor: smokin
muszę dojechać, nie mam jak go inaczej zawieźć a pod firmą nie mogę robić ;/

: pt cze 21, 2013
autor: Mayones
Jak już go rozpędzisz to jedzie jakoś, gorzej ruszyć, ja musiałem spod świateł jak na hulajnodze... powoli i dojedziesz i tak nie masz innego wyjścia powodzenia

: pt cze 21, 2013
autor: smokin
niestety świeca z czarnym nalotem,
przyłożona do silnika daje iskrę ale gar i tak nie pali

gdzie się udać na diagnozę w Poznaniu? możecie kogoś polecić?

: pt cze 21, 2013
autor: Gabriel
Zmień najpierw świecę na starą, to że daje iskrę nie musi znaczyć, że działa. Jak nie wyrzuciłeś starych to podmień ewentualnie kup najlepszą czyli ISKRA. Miałem tak po założeniu świec DENSO padały jak muchy jedna po drugiej

: pt cze 21, 2013
autor: smokin
ok poszukam starych i spróbuję.
ale moto i tak się nadaje do regulacji / czyszczenia, spalanie dochodzi prawie do 7l a z tego co wyczytałem to dość sporo

: pt cze 21, 2013
autor: Shepherd
smokin pisze:spalanie dochodzi prawie do 7l a z tego co wyczytałem to dość sporo
no raczej :surprise: ja mam 4,5 - 5,5 l/100km

odnośnie problemu też stawiam na świece,

: pt cze 21, 2013
autor: smokin
mówicie że świece?
kupowałem dwie identyczne i zmieniałem w tym samym czasie a prawdopodobnie padła tylko jedna

: pt cze 21, 2013
autor: smokin
zaskoczył na starej ale kopci czego wcześniej raczej nie było,
macie pomysł co dalej?

: pt cze 21, 2013
autor: Shepherd
smokin, nie chce cie martwić ale miałem podobny problem poczytaj -- tu --

U mnie też sie zaczęło od tego że nie chodził na jeden gar a skończyło się na wymianie na pierścieni,

: pt cze 21, 2013
autor: smokin
tłumiki mam suche - ten co dymi też, a dym był nie błękitny tylko raczej ciemny szary czyli raczej paliwo?
może to pozostałości po jeździe na jednym garze?

oleju też nic nie palił, robiłem wymianę niecały miesiąc temu i nakulałem z 1000km - w okienku nadal prawie max jak po zalaniu

: pt cze 21, 2013
autor: Mayones
na krótkich dystansach swieczka będzie czarna,
na denso nie narzekajcie bo są na pewno rzadziej podrabiane niż ngk (której gwint u mnie się urwał) obecnie bujam się na denso, a raz zalane świece już nie są tej samej sprawności co nówki.