Filtr paliwa

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw kwie 04, 2013

Ja zamontowałem taki filterek w moim Turku póki co tylko sprawdzałem reakcje na manetke gazu, jest ok, jak sie sito zasyfi w takim filterku to na pewno opór będzie, ale sądzę że filtr w zbiorniku (który w sumie sam się czyści jak paliwo hula w baku) można rzec nie dopuści do przedostania się syfu do tego małego , tyle dobrze że jest szklany więc widać będzie wszelkie "ciała obce".
W VN 800 jest pompa paliwowa ? :scrach: pisze coś o "pompce przyspieszającej" w recenzjach Vulcana
Obrazek

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » czw kwie 04, 2013

Panowie, zastanawiam się nad sensem stosowania dodatkowego filtra paliwa skoro w większości motocykli montowany jest już fabrycznie filtr paliwa, i to bdb filtr ;)
Pomijam "gaźnikowce" bez pompy paliwa bo tam to ma sens z racji braku takowego filta....
Ostatnio zmieniony czw kwie 04, 2013 przez Radio, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » czw kwie 04, 2013

Panowie pompa paliwa jest w motocyklach zasilanych wtryskiem w gaźnikowcach nie ma pompy. Ramms filtr masz na kraniku wewnątrz zbiornika. Zastosowanie dodatkowego filtra jest ok ale nie jest koniecznością a o żadnych dodatkowych "oporach" nie ma mowy w przypadku motocykli na gaźniku.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » czw kwie 04, 2013

Konrad, czyli mam, jest sens to odkręcać i oblukać jego stan?
Pozdrawiam Robert

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » czw kwie 04, 2013

Powiem tak ostatnio wyciągałem kranik bo musiałem wymienić membrany filtr był czyściusieńki. Wydaje mi się, że nikt go wcześniej nie wyciągał. Decyzja należy do Ciebie w sumie wystarczy odkręcić dwie śruby i masz kranik na wierzchu.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw kwie 04, 2013

Radio pisze:Panowie, zastanawiam się nad sensem stosowania dodatkowego filtra paliwa skoro w większości motocykli montowany jest już fabrycznie filtr paliwa, i to bdb filtr ;)
Pomijam "gaźnikowce" bez pompy paliwa bo tam to ma sens z racji braku takowego filta....
Zacytuje Robsona:

Ja przed chwila przeglądałem dokładnie ten filtr pod kranikiem (dodatkowy) i... resztka włosów na łepetynie stanęła mi dęba :mad: , w środku kawał farby, pewnie z baku + kilka mniejszych paprochów. Dobrze, że filtr to zatrzymuje!

Ja płukałem zimą ( w sumie nadal mamy zimę :wall: ) zbiornik jakieś drobne zanieczyszczenia były choć filtr zbiornikowy był OK., Pewnie jakby dodatkowy filtr paliwa kosztował 100 zeta i trzeba by połowę moto rozbierać do montażu to bym to sobie odpuścił :ok:

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » czw kwie 04, 2013

Panowie pompa paliwa jest w motocyklach zasilanych wtryskiem w gaźnikowcach nie ma pompy. Ramms filtr masz na kraniku wewnątrz zbiornika. Zastosowanie dodatkowego filtra jest ok ale nie jest koniecznością a o żadnych dodatkowych "oporach" nie ma mowy w przypadku motocykli na gaźniku.
Nie prawda, a przynajmniej nie w każdym wypadku. Mam gaźnikowca i mam fabrycznie zamontowaną pompę paliwa oraz filtr paliwa. Jak wymieniałem filtr to rozebrałem stary, który był od nowości. Dziwiłem się jak przez niego mogło jeszcze przepływać paliwo bo osad wypełniał praktycznie cała obudowę. Filterki na rurkach od kranika wewnątrz baku też mam (takie małe siatkowe koszyczki)
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » czw kwie 04, 2013

Ramms pisze:Zeus...dodatkowy? a mam...oryginalny? jakoś nie oblukałem go... :scrach:
W zbiorniku :)
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » czw kwie 04, 2013

W zeszłym roku oddałem moto do warsztatu na regulację, mechanik pierwsze co zrobił to wymienił stary filtr paliwa (ten dodatkowy pod kranikiem) i to bez pytania mnie o zdanie, taki był zasyfiony. Więc coś jest na rzeczy

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » pt kwie 05, 2013

Konrad pisze:Panowie pompa paliwa jest w motocyklach zasilanych wtryskiem w gaźnikowcach nie ma pompy
:!!!: w modelach po 96r jest już montowana pompa paliwa w gaźnikach :D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą