większa pojemność dla początkującego

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Piker

większa pojemność dla początkującego

Post autor: Piker » ndz sie 28, 2011

Mianowicie, jak w temacie. Jestem początkujący. Chciałem kupić VN800. Jednak im dłużej szukam, czytam itp. Tym bardziej zaczynam myśleć o kupnie czegoś większego. Myślałem o VN1500 lub VN1600. W tym temacie zdania są podzielone. '' na początek kup mniejszy, nauczysz się jeździć i kupisz coś większego''. '' lepiej kup coś większego, bo za rok i tak będziesz chciał zmienić , bo ten będzie za mały''. Tylko sprzedaj teraz motocykl. Na VN800 by się uzbierało, ale na te większe to do wiosny musiałbym jeszcze trochę pociułać.
Jakie wasze zdanie. Może z doświadczenia.

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » ndz sie 28, 2011

Ja jestem zdania że powinno się zaczynać od mniejszych pojemności, ja zaczynałem od 250tki i na niej mało sobie krzywdy nie zrobiłem, wyszedłem z kraksy poobijany tylko. Boje się pomyśleć co by było gdy w tej chwili nieuwagi miał bym większą prędkość na mocniejszej maszynie. Moim skromnym zdaniem VN800 dla początkującego to i tak jest duża pojemność i ciężki sprzęt. Tu nie chodzi też tylko prędkość, ale o jakieś obycie z maszyną, trzeba też nauczyć się hamować i skręcać. Bo w brew pozorom żeby robić to dobrze, to trudna sztuka. Bo skręcanie to nie tylko wychylanie się a hamowanie to nie tylko wciskanie manetek. Cięższy motocykl jest w większości sytuacji trudniej opanować.
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

Koziol
Posty: 78
Rejestracja: ndz cze 20, 2010
Miejscowość: Elbląg
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 32302

Post autor: Koziol » ndz sie 28, 2011

Popieram Orzecha.