V2000 vs V900

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
typhoon
Posty: 57
Rejestracja: pn maja 16, 2022
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: 2, MZ ETZ 150, Simson S51

V2000 vs V900

Post autor: typhoon » czw cze 02, 2022

cześć,
Jako, że nie mam doświadczenia z większą waga motocykla a chciałbym przesiąść się z mojej Hondy Shadow 125 na Vulcana
(HS125 waży zalana około 170kg bo ma jeszcze sporo żelastwa-akcesoriów na sobie od poprzedniego właściclela)
chciałbym zadać wam pytanie czy będzie różnica w prowadzeniu, techinice jazdy, komforcie etc. jeżeli rzucę się od razu na V2000 zamiast na V900?
Jeżdzę raczej spokojnie, raczej wolniej i na pewno się nie ścigam, 180cm/88kg.

Docelowo i tak chciałbym V2000, zastanawia mnie więc czy coś mi to da jeżeli najpierw poznam V900 i potem przesiadka czy od razu lepiej zacząć spokojnie od V2000.
Pozdrawiam,
Artur

Awatar użytkownika
wojt
Posty: 47
Rejestracja: ndz maja 15, 2022
Miejscowość: Gdynia
Motocykl: VN900 Little Hornet

Re: V2000 vs V900

Post autor: wojt » czw cze 02, 2022

Wszystko zależy od osobnika :)
Jedni będą na tak, drudzy wręcz przeciwnie - jak z pytaniem: jaki olej polecacie :D
Ja sam po 28 latach przerwy siadłem na R1150RT (przed zakupem BMW brałem z wypożyczalni kilka razy Shadow 750).
Najlepiej jakbyś miał możliwość jakiejś jazdy na ciężkim motocyklu dla sprawdzenia. Bo to tylko Ty będziesz wiedział czy i jak się odnajdujesz.
LwG
wojt

VN900 2006 2022->
R1150RT 2004 2018->2022
WSK 125 1982 1988->1990

Kozioł
Posty: 422
Rejestracja: wt lip 31, 2018
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 1600classic
VROC: 0

Re: V2000 vs V900

Post autor: Kozioł » czw cze 02, 2022

Najlepiej jak się umowisz z chłopakami z Wrocławia wtedy na temat 2-ki jak i porównania do 900 dowiedz się praktycznie wszystkiego a przy okazji będziesz miał też okazję się przymierzyć....

franc1213
Posty: 438
Rejestracja: pt wrz 09, 2011
Miejscowość: Szwecja
Motocykl: Kawasaki VN 2000+EN 500
VROC: 37045

Re: V2000 vs V900