Co zrobiłem dzisiaj przy swoim motocyklu !!

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2264
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » wt kwie 26, 2016

Robson, jakbyś bokiem latał, to jeszcze bieżnika było sporo :D
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » wt kwie 26, 2016

Dr Petunia na razie jest spora różnica ale dopiero zaliczona jedna przejażdżka. Jest węższa o prawie 20 cm od poprzedniej, trzeba się też bardziej pochylić. Specyficznie, fajnie ale mimo wszystko ze sprzedażą starej jednak poczekam...

A przy okazji okazało się, że linka zamykająca przepustnicę jest zerwana przy rolgazie.

Awatar użytkownika
Dr Petunia
Posty: 48
Rejestracja: pt lis 06, 2015
Miejscowość: Szczytniki
Motocykl: Kawasaki vn1600 Mean Streak
VROC: 37584

Post autor: Dr Petunia » wt kwie 26, 2016

No właśnie tak myślałem, ciekaw jak przy dłuższych trasach kręgosłup :0
Kawasaki VN1600 Mean Streak Mechaniczna Pomarańcza

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4159
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » wt kwie 26, 2016

Przemo pisze:Robson, jakbyś bokiem latał, to jeszcze bieżnika było sporo :D
Nawet boki już były mocno wyjechane :p
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » czw kwie 28, 2016

Po kilku latach zalegania na półce wreszcie przykręcona osłona chłodnicy wg własnej koncepcji

https://plus.google.com/112852206842489 ... a4SNU1jx2Z

Awatar użytkownika
Dr Petunia
Posty: 48
Rejestracja: pt lis 06, 2015
Miejscowość: Szczytniki
Motocykl: Kawasaki vn1600 Mean Streak
VROC: 37584

Post autor: Dr Petunia » czw kwie 28, 2016

Mam wyechy Cobry i mimo, że mają takie małe osłonki, bardzo się rozgrzewają i przypalają spodnie i buty. W ten sposób miałem piękne plamy spalonego plastiku na nich. Wymyśliłem sobie, że owinę kolektor bandażem termicznym i zobaczę co to da.

Rurki bez osłonek:

Obrazek

Osłonki ze spalonym plastikiem:

Obrazek

Początek prac:

Obrazek

Efekt końcowy bez osłonek i przy odpalonym moto, widać jak dymi:):

Obrazek

Całkowity efekt końcowy to tak jak na zdjęciu w profilu (teraz zapomniałem zrobić). Osłonki ciężko wchodzą, ale dało radę, te obejmy też pochowane itp.
Wnioski jak na razie:
bandaż bazaltowy, podobno bardziej wytrzymały niż ceramiczny, zobaczymy...
na pewno bardziej miękki, nie trzeba moczyć, owija się fajnie.
Wygrzałem i wypaliłem bandaż zanim założyłem osłonki i stał się trochę kruchy, więc w paru miejscach przy szarpaniu się z osłonką chyba się pokruszył. I na razie jakby trochę zimniej, ale ciężko stwierdzić, jutro bujne się parę kilometrów i zobaczymy, Na razie przy dotyku parzy, ale nie topi skóry jak wcześniej :)
Kawasaki VN1600 Mean Streak Mechaniczna Pomarańcza

Awatar użytkownika
Dr Petunia
Posty: 48
Rejestracja: pt lis 06, 2015
Miejscowość: Szczytniki
Motocykl: Kawasaki vn1600 Mean Streak
VROC: 37584

Post autor: Dr Petunia » czw maja 05, 2016

Dzisiaj zmieniłem tarcze zegarów na europejskie, wyskalowane tylko w km/h. Zakupione na all...o za 45pln, taniocha a wyglądają całkiem solidnie :) Nawet nie trzeba demontować zegarów, spuściłem tylko lampę, żeby dostać się do śrubek obudowy zegarów. Potem poszło już w 15 minut.

Stare tarcze:
Obrazek

Nowe, już zamontowane:

Obrazek

Poza tym, jak się ostatnio przeleciałem autostradą przy tych wiatrach to zapragnąłem szybki:)
Może Meanie to nie Nomad i nie wygląda profi z szybką, ale wygoda przede wszystkim...
Trochę się nakombinowałem z ustawieniem, bo Meanie na pochyloną kierownicę i zegary bardzo wystają, ale w końcu dało radę.

Obrazek

Obrazek
Kawasaki VN1600 Mean Streak Mechaniczna Pomarańcza

Awatar użytkownika
RadekSłupsk
Posty: 302
Rejestracja: pn lis 19, 2012
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
VROC: 35633

Post autor: RadekSłupsk » czw maja 05, 2016

:yeee:
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed

VROC #35633

Awatar użytkownika
Vlasis
Posty: 9
Rejestracja: śr sty 27, 2016
Miejscowość: Ostrołęka
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: Vlasis » sob maja 07, 2016

Ciapnąłem puszki wydechów, dospawałem dwie rurki z kwasówki, a wszystko owinąłem taśmą termiczną. Efekty poniżej :)

https://www.youtube.com/watch?v=OF15JTnkMNg

Awatar użytkownika
Borys
Posty: 215
Rejestracja: sob kwie 11, 2015
Miejscowość: Prostki k/ Ełku
Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Borys » sob maja 07, 2016

No...ładnie "gra " :clap:
Borys - pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Dr Petunia
Posty: 48
Rejestracja: pt lis 06, 2015
Miejscowość: Szczytniki
Motocykl: Kawasaki vn1600 Mean Streak
VROC: 37584

Post autor: Dr Petunia » sob maja 07, 2016

A myślałem, że mój jest głośny :)
Genialne, super i szacun :)
Kawasaki VN1600 Mean Streak Mechaniczna Pomarańcza

Awatar użytkownika
RadekSłupsk
Posty: 302
Rejestracja: pn lis 19, 2012
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: Kawasaki VN 800 A (1997)
VROC: 35633

Post autor: RadekSłupsk » pt maja 27, 2016

Otrzymalem 25min temu przesylke z air cut em. Gaznik poskladany i jutro go montuje do silnika. Z nadzieja, ze bedzie dzialal poprawnie :)
Dodatkowo uszczelki kolektorow ida na wymiane
It's not the Wild West anymore, you can't just clean up the streets with a gun, even though sometimes, that's exactly what's needed

VROC #35633

Brzeszczot41
Posty: 17
Rejestracja: ndz mar 03, 2013
Miejscowość: Zachodniopomorskie
Motocykl: VN800 classic
VROC: 0

Post autor: Brzeszczot41 » ndz lip 03, 2016

Witam serdecznie!
W minionym tygodniu wymieniłem tulejki balansera. Motocykl pracuje teraz jak nowy :oki:
Stare tulejki były już twarde i nie spełniały swojego zadania. Całą operację wymiany dokonałem sam i stwierdzam, że nie ma w niej żadnej większej filozofii. Koszt zakupu nowych tulejek (6 sztuk ) i uszczelki zamknął się w 250 zł plus koszt zakupu oleju i filtra. Zakupu tulejek dokonałem w serwisie Kawasaki, będąc przejazdem w Kłodawie koło Gorzowa. Dodam tylko że mój VN 800 jest z 1999 roku (pierwsza rejestracja 2001 r.) i ma już za sobą 50000 km.
Wszystkim, którzy narzekają na stukające tulejki wałka wyrównoważającego polecam ich wymianę , a radość z jazdy :pedzi: będzie jeszcze większa!

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » ndz lip 03, 2016

Ja na winołem 380 km.
:antlers: :ok: :pedzi:
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Awatar użytkownika
Wydminianin
Posty: 506
Rejestracja: ndz mar 06, 2016
Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
VROC: 0

Post autor: Wydminianin » pn lip 04, 2016

Usunąłem usterkę braku ładowania aku. Winną okazała się kostka łącząca alternator z instalacją, mieszcząca się z lewej strony pod pokrywą. Teraz ładuje jak złoto, ok.14V na wolnych obrotach.
Jarek
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2264
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » czw lip 07, 2016

po 9k przejechanych w tym roku wymieniłem olej oraz filtr oleju (słyszałem że po 6k, a w manualu właśnie sprawdziłem, że po 12k powinno się)

dodatkowo przed urlopem zakupiłem i zamontowałem bagażnik pod kufer/worek bagażowy :) całkiem ładne wykonanie
Obrazek

jakby ktoś szukał więcej informacji to: http://motoakcesoria.riders.pl/index.php
w tydzień czasu od złożenia zamówienia, bagażnik był już u mnie :)

Awatar użytkownika
Wydminianin
Posty: 506
Rejestracja: ndz mar 06, 2016
Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
VROC: 0

Post autor: Wydminianin » sob lip 09, 2016

Wymieniłem linkę hamulca tylnego. Teraz hamuje :clap: a nie tylko zwalnia :yeee: .
Jarek
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » ndz lip 10, 2016

No Przemo teraz kobieta nie będzie narzekać że miejsca nie ma na bagaże. Tylko pamiętajcie o dopuszczalnej ładowności motocykla. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2264
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » ndz lip 10, 2016

Sheriff pisze:No Przemo teraz kobieta nie będzie narzekać że miejsca nie ma na bagaże. Tylko pamiętajcie o dopuszczalnej ładowności motocykla. :mrgreen:
niepotrzebnie pokazywałem jej przyczepkę Sławka :hihi:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn lip 11, 2016

Przemo pisze: dodatkowo przed urlopem zakupiłem i zamontowałem bagażnik pod kufer/worek bagażowy :) całkiem ładne wykonanie
Przemo, ale to chyba nie robiłeś po ten kufer centralny na kołach co za motkiem stoi ? :D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą