Strona 2 z 4
: czw mar 15, 2012
autor: Andrzej SC
jeżdżę tylko solo, miasto / trasa 50 / 50, pali 6,0 - 6,5, regularnie serwisowany
: pt mar 16, 2012
autor: Viking
Po waszych postach zrobiłem wczoraj analize spalin , wszystkie parametry w normie. Z tego wniosekm iż przyczyny przepału będe musiał szukać w swojej " technice jazdy " jeżeli wogóle taką posiadam.
: pt mar 16, 2012
autor: Thomas
Kristofer pisze:Thomas pisze: 100-130 km/h niecałe 5-l a te 10 to chyba jakaś przesada , może liczysz w milach to by się zgadzało te 7
tylko ze ty masz maszyné na wtrysku a gaznik rzadzi sie swoimi prawami no ale 10l to faktycznie przesada proponujé sprawdzic pziom paliwa w gazniku bo moze zaworek nie zamykac i nadmiar wywala pod mot
druga sprawa to moze byc wytarta dysza glówna (albo zalozona wieksza) ja swoja delikatnie przyciolem aby przylegala bardziej do iglicy mocy nie ubylo a spalanie spadlo do8,2 musze kupic nowa ale nie jestem pewien jaka powinna byc czy 45 czy 40 a w ASO kawy koszt 45-60 zeta
sorki za brak polskich znaków
ale cos sie skrzaczylo z klawiatura
a
Przecież kolega Viking też ma 2000 więc na wtrysku , akurat odnosiłem się do jego postu
: sob mar 17, 2012
autor: BABEK
mój vn po mieście spalił 5,95 l ale wiem że jeszcze mogę zejść tylko muszę się przestać spieszyć
: sob mar 17, 2012
autor: MaciekSz
Hłe hłe hłe....
Po mieście 9l/100km. Mój hiszpański polonez (TDI 110KM) na tym dystansie 6,5l/100 km.
: sob mar 17, 2012
autor: Andrew
MaciekSz pisze:Mój hiszpański polonez (TDI 110KM) na tym dystansie 6,5l/100 km
A mój w mieście 400 km. Zbiornik 100 l.
: czw mar 22, 2012
autor: Kaczor
Jestem bardzo ciekawy, jakim sposobem wyliczacie np.:” mój vn po mieście spalił 5,95 l”
: czw mar 22, 2012
autor: Kristofer
Kaczor pisze: mój vn po mieście spalił 5,95 l”
Kaczor bo to pewnie ma być 9.55
Thomas pisze:Przecież kolega Viking też ma 2000 więc na wtrysku , akurat odnosiłem się do jego postu
he he nie doczytałem późno już było i
wzrok już nie ten
: czw mar 22, 2012
autor: Eden
w zeszłym roku jechalem do gdanska z zona to jest traska 330km i spowrotem
nie przekraczalem 120km/h
wyszla srednia 4,7 litra na sto
motocykl ze stanow z zamontowanym powercomanderem
jechal ze mna kolega tez z zonka na intruderze 1500 i spalanie jego wyszlo, 5 litrów wiec tez spoko
jak robie mieszane trasa miasta z przewaga trasy to nigdy 5 nie przekracza
: pt mar 23, 2012
autor: Makus001
Muszę sprostować, tak było ale dziś tankowalem, było 186km przejechane i głównie miasto i okolice, żadnej trasy, weszło 12,2L czyli prawie 7L na sto co i tak uważam za dobry wynik. Bo cóż to za koszt za dwieście km
świetnej zabawy
: ndz kwie 01, 2012
autor: Długi Lech
__Motocykl-model___Moc (KM)___Bak (l)___Odległość (Km)
1. EN 500 C3..............50...............15 l...........ok.340
2.
3.
4.
5.
6.
Proszę kopiować i wpisywać jeśli ktoś wyliczył w swoim moto
: sob kwie 07, 2012
autor: Mastif
__Motocykl-model___Moc (KM)___Bak (l)___Odległość (Km)
1. EN 500 C3..............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom.........55...............15 l...........ok.300
3.
4.
5.
6.
: sob kwie 07, 2012
autor: Eden
__Motocykl-model___Moc (KM)___Bak (l)___Odległość (Km)
1. EN 500 C3..............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom.........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4.
5.
6.
: sob kwie 07, 2012
autor: pink-f
__Motocykl-model___Moc (KM)___Bak (l)___Odległość (Km)
1. EN 500 C3..............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom.........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5.
6.
: sob kwie 07, 2012
autor: Konrad
__Motocykl-model___Moc (KM)___Bak (l)___Odległość (Km)
1. EN 500 C3..............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom.........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5. EN 450 ...................50................12l.............ok. 300
6.
: ndz kwie 08, 2012
autor: Thomas
__Motocykl-model___Moc (KM)___Bak (l)___Odległość (Km)
1. EN 500 C3...............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5. EN 450 ...................50................12l.............ok. 300
6. VN 2000 Limited......116...............21 l............ok.340 +
7.
8.
9.
: pn kwie 09, 2012
autor: SAURO
Ja wróciłem dzisiaj z trasy . Qurwa wyszło mi 180 km i rezerwę musiałem włączyć
Tak więc wychodzi że 200 km i ni ch....a więcej
: czw maja 03, 2012
autor: kalfas
no ja bawilem sie w eko-jazde, podrozowalem sobie po gorach z predkosciami pomiedzy 60-90, leje do baku 15 litrow, raz przejechalem 390 km, dzisiaj na 15 litrach przejecghalem 415 km, czyli przy spokojnej jezdzie w trasie da sie zejsc ze spalaniem do 3.6 litra..., sam jestem zaskoczony,
jak jezdzilem nieco ostrzej w tym po miescie to palil pomiedzy 4.5 a 5.
: czw maja 03, 2012
autor: Lecho
kalfas pisze: czyli przy spokojnej jezdzie w trasie da sie zejsc ze spalaniem do 3.6 litra...,
Rzeczywiscie spokojna
: czw maja 03, 2012
autor: Góral
Ostatnie 2 tankowania prawie identyczne - 240 km, włączam rezerwę, kilka km do stacji, wchodzi 12 l, jazda raczej poza miastem, przeważnie z plecaczkiem, więc pełne dopuszczalne obciążenie
1. EN 500 C3...............50...............15 l...........ok.340
2. VN 800 Custom........55...............15 l...........ok.300
3. vn 900 classic..........50................20 l............400
4. EN 500 C.................50................15 l............+/- 350
5. EN 450 ...................50................12l.............ok. 300
6. VN 2000 Limited......116...............21 l............ok.340 +
7. VN 800 classic.........55................15 l............ok. 300
8.
9.