Czoper - pierwszy !?

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Franc
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 14, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: GSXF 750
VROC: 0

Czoper - pierwszy !?

Post autor: Franc » wt sie 14, 2012

Dotychczas śmigałem kobuzem, jawą, etz, gs500, cb 1300, suzuki gsxr i gsxf.
Nadszedł czas na wożenie się !
Zamarzył mi się czoperek !
Bardzo podoba mi się vulcan 900.
Czy to dobry wybór na pierwszego czopera?
To inna jazda niż na tych co do tej pory śmigałem.
Co myślicie będzie dobry?
No i jak z jego niezawodnością ?
Dotychczas z motorkami nie miałem najmniejszych problemów a słyszałem że vulcany to ponoć awaryjne moto!?
Czy to prawda ?
Proszę o szczere odpowiedzi i rady !
Franc
K.A.C FG Katowice

Awatar użytkownika
Andrzej
Posty: 1955
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Nadarzyn
Motocykl: VN 900 Classic - "Pimpuś"
VROC: 31877

Post autor: Andrzej » wt sie 14, 2012

Nie no, luzik.... Chopper na pierwsze moto może być czasami problematyczny ale Ty kolego latałeś już chyba troszkę więc ogarniesz na spokojnie. Co do awaryjności to między bajki. Wydaje mi się, że vulcany są ani bardziej ani mniej awaryjne niż inne motorki. Swoją 800-ką przejechałem bezawaryjnie 16 tysiów. Nie jest to dużo ale w tym czasie zero jakichkolwiek problemów technicznych.
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ...

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » wt sie 14, 2012

Franc wpadnij na Motopark to pogadasz o Vn - ach na żywo.

Awatar użytkownika
Albert
Posty: 1792
Rejestracja: czw kwie 22, 2010
Miejscowość: Błonie
Motocykl: VN 1600 Classic, Kawasaki Versys 1000
VROC: 0

Post autor: Albert » wt sie 14, 2012

Co do awaryjności to tak jak Andrzej pisał, mój zrobił 55 tys i (twu) bez żadnych napraw. A widzę, że masz rzut beretem do Chorzowa to przyjedż, nie ma to jak bezpośrednia rozmowa z użytkownikami tak zacnych maszyn.
Człowiek jest niczym, czyny są wszystkim.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt sie 14, 2012

mój pierwszy moto to vulcan 800 wcześniej pół roku na skuterze(nigdy więcej made in china :mad: ), uważam że nadaje się na pierwsze moto jak każdy inny moto który nie waży 400-500 kg :D :ok: , byłem na spotkaniach z "nauki jazdy" i nie szło mi gorzej a może i nieco lepiej w slalomach zakrętach ósemkach niż wszelakie "...na pierwsze moto to GS500, CB500..."
a że vulcany awaryjne i do tego że nie skręcają i nie hamują to pewnie głoszą Ci co vulcany mają tylko na plakatach, nieco przesiedziałem na różnych forach i stronach motocyklowych zastanawiając się co wybrać z pół roku, wybór padł na VULCANA i uważam że to bardzo dobry wybór :ok:, jakbym kiedyś zmieniał to na kolejnego vulcana :ok:

Awatar użytkownika
Albert
Posty: 1792
Rejestracja: czw kwie 22, 2010
Miejscowość: Błonie
Motocykl: VN 1600 Classic, Kawasaki Versys 1000
VROC: 0

Post autor: Albert » wt sie 14, 2012

Brawo Mayones
Człowiek jest niczym, czyny są wszystkim.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » wt sie 14, 2012

jest tak jak pisze Mayones, o tym ze vulcany awaryjne to mowia ci co nigdy Vulcanem nie jezdzili a zdarza sie ze nawet nie widzieli na oczy.

mam Vn 800 i nie narzekam- kupowalem to byl troche zaniedbany ale troche pracy i smiga jak trzeba. A ze wymaga kultury technicznej a nie mlotka i przecinaka to insza inszosc. Kazdy sprzet tego wymaga.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt sie 14, 2012

jeszcze często słyszę że" kawasaki to tylko sporty umie robić" " do choperów kawy to części nie ma" :ok:
i oczywiście stara prawda JAK DBASZ TAK MASZ!!,

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » wt sie 14, 2012

Andrew pisze:Franc wpadnij na Motopark to pogadasz o Vn - ach na żywo.
To samo mialem napisac. Zapraszamy na motopark. Pogadasz, przysiadziesz sie i zobaczysz co i jak :)

Awatar użytkownika
Spider
Posty: 219
Rejestracja: pn kwie 26, 2010
Miejscowość: Podkarpacie
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 32254

Post autor: Spider » śr sie 15, 2012

Franc przecież nikt tutaj Ci nie powie ze Vn 900 jest coś nie tak, jak Ci się podoba to bierz a co do awaryjności to tak jak z każdym moto zależy jak się trafi
Co boskie Bogu resztę Motórowi

VROC #32254

Franc
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 14, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: GSXF 750
VROC: 0

MotoPark

Post autor: Franc » śr sie 15, 2012

Co to takiego MotoPark ?
Franc
K.A.C FG Katowice

Awatar użytkownika
Albert
Posty: 1792
Rejestracja: czw kwie 22, 2010
Miejscowość: Błonie
Motocykl: VN 1600 Classic, Kawasaki Versys 1000
VROC: 0

Post autor: Albert » śr sie 15, 2012

Człowiek jest niczym, czyny są wszystkim.
Człowiek to dusza w ciele zwierzęcia.

Franc
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 14, 2012
Miejscowość: Katowice
Motocykl: GSXF 750
VROC: 0

Post autor: Franc » śr sie 15, 2012

Zlot no ok byłem będę !
Franc
K.A.C FG Katowice

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » śr sie 15, 2012

VN 900 to bardzo dobry wybór ,motocykl w ładnym nowym dizajnie ,silnik to już jednostka zasilana wtryskiem paliwa, niezwykle elastyczna i trwała .Co tu pisać samy superlatywy. :thumbup:

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » czw sie 16, 2012

Nic dodać nic ująć, w pełni zgadzam się z powyższym postem jako użytkownik takowego pojazdu :D Za długo się nie zastanawiaj tylko kupuj szybciorem bo Ci sezon minie na gdybaniu :D
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 654
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » czw sie 16, 2012

Jeździłem kilkoma turystykami, m.in. yamahą diversion i ostatnio suzuki gsx 600f. Przesiadłem się na classica vn 900 z 2008r. Dla mnie i mojej żony był to po prostu zajebiście trafny wybór. Pominę już fakt, że ustrzeliłem zadbaną maszynę 300 km od mojej miejscowości i wracałem nią na kołach pod koniec listopada zeszłego roku. Vn 900 jest idealny dla kogoś o wzroście ok. 160- 170 cm i normalnej wadze- nie wygląda się wtedy, jakby się siedziało na kocie ( słyszałem kiedyś takie porównanie, jak ktoś dosiadał taki motocykl, a był wysoki i "przy sobie" ). Wszystko w tym motocyklu jest dla mnie optymalne. Moja żona także uwielbia ten motocykl, bo założyłem dla niej oparcie- tak wygodnej pozycji jeszcze nie miała. Bałem się o moc...- nic mi nie brakuje- to nie jest typ motocykla do jechania 200 km/h. Rozkoszuję się jazdą w granicy 90- 100 km/h i to wystarczy. Suzuki potrafiłem bardzo szybko osiagnąć 200 km/h, teraz mi tego w ogóle nie brakuje.
O oszczędnym spalaniu słyszałeś? Ja to potwierdzam- na zbiorniku ( bez zapalenia się kontrolki rezerwy ) przejechałem po kupnie motocykla 300 km i to w czasie, gdy mając ubrane dwie pary rękawczek marzły mi palce.
Gorąco polecam!!!

P.S.
Dla mnie VN 900 to jest cruiser. Chopery kojarzą mi się z wysuniętym do przodu przednim widelcem.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3699
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » czw sie 16, 2012

Przyjedź na Motopark i przymierz się. Tym bardziej, że jeździłeś już dużymy maszynami i 900tka może być za słaba - ale w VNach znajdziesz coś mocniejszego, np. Meanstreaka czy 2000.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Niwin
Posty: 35
Rejestracja: pt lip 27, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: Niwin » pt sie 24, 2012

Jeździłem do tej pory r6 i hornet 900 (sluży mi obecnie jako drugi motocykl) ale wrażenia z jazdy Vulcanem, jak dla mnie bezcenne. prawdziwa wolność. :thumbup:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 6 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (176) było online śr wrz 15, 2021

Użytkownicy przeglądający to forum: MSN [Bot] i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą